Kauno miesto savivaldybės salių vaizdo, garso ir balsavimo techninės ir programinės įrangos pirkimo ir jos priežiūros paslaugų teikimo pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Gineta Bartkuvienė
Telefonas: +370 37209491
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=643335
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kauno miesto savivaldybės salių vaizdo, garso ir balsavimo techninės ir programinės įrangos pirkimo ir jos priežiūros paslaugų teikimo pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

32321200  -  Garso ir vaizdo aparatūra
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos Kauno miesto savivaldybės salių vaizdo, garso ir balsavimo techninė ir programinė įranga ir jos priežiūros paslaugos. Perkamos prekės ir paslaugos, nurodytos Sutartyje ir jos 1 priede, bei su pirkimo objektu susijusios prekės, nenurodytos Sutarties 1 priede. Sutarties 1 priede nurodytos prekės turi atitikti Sutarties 3 priede „Techninė specifikacija“ nustatytus reikalavimus. Nenurodytos Sutarties 1 priede, bet su pirkimo objektu susijusios prekės bus perkamos ne didesnėmis nei užsakymo pateikimo dieną Teikėjo prekybos vietoje, kataloge ar interneto svetainėje (įskaitant elektronines parduotuves) galiojančiomis šių prekių kainomis arba, jei tokios kainos neskelbiamos, Teikėjo pasiūlytomis, konkurencingomis ir rinką atitinkančiomis kainomis, taikant Teikėjo pasiūlyme nurodytą nuolaidą procentais.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50340000  -  Garso, vaizdo ir optikos įrangos remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos Kauno miesto savivaldybės salių vaizdo, garso ir balsavimo techninė ir programinė įranga ir jos priežiūros paslaugos, kurių preliminarus kiekis nurodytas Sutarties 1 priede. Sutarties 1 priede nurodytas perkamų prekių ir paslaugų kiekis yra preliminarus ir gali keistis (gali būti įsigyjama daugiau arba mažiau prekių ir/ar paslaugų, neviršijant Sutarties 3 punkte nurodytos maksimalios pirkimui skirtos sumos). Sutartis sudaroma elektronine forma elektroninių ryšių priemonėmis, Sutarties Šalys ją pasirašo kvalifikuotais elektroniniais parašais ir Teikėjas per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia Užsakovui 1600 Eur sutarties įvykdymo užtikrinimą, galiojantį iki sutarties galiojimo termino pabaigos arba ne trumpiau nei 12 mėnesių, ir jo apmokėjimą patvirtinantį dokumentą. Jei Teikėjas pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą, galiojantį 12 mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, ne vėliau kaip 3 darbo dieną iki paskutinės Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimo dienos, turi būti pateikiamas naujas arba pratęsiamas senas tokio paties dydžio Sutarties įvykdymo užtikrinimas bei pateikiamas jo apmokėjimą patvirtinantis dokumentas. Sutartis galioja kol bus išnaudota maksimali pirkimui skirta suma, bet ne ilgiau kaip 36 mėn.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas 1600 Eur dydžio banko / kredito unijos, draudimo bendrovės ar kito garantuotojo, turinčio teisę verstis šia veikla, išduotu Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentu, delspinigiais ir baudomis. Sutarties užtikrinimo dokumentą ir jo apmokėjimą patvirtinantį dokumentą Tiekėjas pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos. Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (pirkimo sąlygų 3 priede).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-22
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-09-20
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-22
Vietos laikas:  11:45
Vieta:  
Viešojo pirkimo komisijos posėdyje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2022-06-06
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.