Kauno miesto transporto priemonių parkavimo sistemos įrenginių pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Vilutytė
Telefonas:
+370 37423285
El. paštas:
asta.vilutyte@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=658078Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=658078&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kauno miesto transporto priemonių parkavimo sistemos įrenginių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34926000
-
Automobilių stovėjimo aikštelių valdymo įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami transporto priemonių parkavimo jutikliai su valdymo programine įranga ir švieslentės (su papildoma įranga duomenų mainams, jei reikalinga informacijos atvaizdavimui ar kitais priedais, reikalingais švieslenčių veikimui) (toliau – prekės), įskaitant šių prekių montavimą, įdiegimą ir sukonfigūravimą, integracinės sąsajos su kuriama Kauno miesto transporto priemonių parkavimo sistema perdavimą, atitinkantys techninėje ir funkcinėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
35261100
-
Besikeičiančios informacijos švieslentės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami transporto priemonių parkavimo jutikliai su valdymo programine įranga ir švieslentės (su papildoma įranga duomenų mainams, jei reikalinga informacijos atvaizdavimui ar kitais priedais, reikalingais švieslenčių veikimui) (toliau – prekės), įskaitant šių prekių montavimą, įdiegimą ir sukonfigūravimą, integracinės sąsajos su kuriama Kauno miesto transporto priemonių parkavimo sistema perdavimą, atitinkantys techninėje ir funkcinėje specifikacijoje (pirkimo sąlygų 3 priedas / sutarties 1 priedas) nurodytus reikalavimus. Šiuo pirkimu įsigyjamų prekių preliminarūs kiekiai nurodyti sutarties projekto 2 priede ir pasiūlymo formoje (pirkimo sąlygų 2 priedas)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto pavadinimas: „Intelektnių transporto sistemų diegimas Kauno mieste“, projekto numeris 04.5.1-TID-R-514-21-0011.
Finansavimo priemonė: 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ 04.5.1-TID-R-514 priemonė „Darnaus judumo priemonių diegimas“.
Finansavimo priemonė: 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ 04.5.1-TID-R-514 priemonė „Darnaus judumo priemonių diegimas“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už prekes atsiskaitoma sutartyje nustatyta tvarka per 60 kalendorinių dienų nuo tiekėjo pateiktų
mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko (kredito unijos), draudimo bendrovės ar kito, turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuotojo išduotu sutarties įvykdymo užtikrinimu (24 000 Eur), delspinigiais ir baudomis. Tiekėjas moka Pirkėjui: 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo užsakyme nurodytos bendros prekių kainos už kiekvieną pavėluotą dieną, jeigu neįrengia prekių per Sutarties 11.1. papunktyje nurodytą terminą; 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo atitinkamos sąskaitos faktūras sumos už kiekvieną pavėluotą dieną, jei nepašalina Pirkėjo nurodytų prekių trūkumų, neatitikimų Sutarties 10.4 papunktyje nustatyta tvarka; 50 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą dieną, jei tinkamai nevykdo 11.7 papunktyje nurodytų įsipareigojimų. Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (pirkimo sąlygų 5 priede).
mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko (kredito unijos), draudimo bendrovės ar kito, turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuotojo išduotu sutarties įvykdymo užtikrinimu (24 000 Eur), delspinigiais ir baudomis. Tiekėjas moka Pirkėjui: 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo užsakyme nurodytos bendros prekių kainos už kiekvieną pavėluotą dieną, jeigu neįrengia prekių per Sutarties 11.1. papunktyje nurodytą terminą; 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo atitinkamos sąskaitos faktūras sumos už kiekvieną pavėluotą dieną, jei nepašalina Pirkėjo nurodytų prekių trūkumų, neatitikimų Sutarties 10.4 papunktyje nustatyta tvarka; 50 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą dieną, jei tinkamai nevykdo 11.7 papunktyje nurodytų įsipareigojimų. Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (pirkimo sąlygų 5 priede).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-05
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-02-05
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-05
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |