Kauno rajono savivaldybės administracijos tarnybinių automobilių remonto ir priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Kolaitienė
Telefonas:
+370 67010718
El. paštas:
neringa.kolaitiene@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=763695Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=763695&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kauno rajono savivaldybės administracijos tarnybinių automobilių remonto ir priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50100000
-
Transporto priemonių ir su jomis susijusių įrenginių remonto, priežiūros ir kitos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šiuo pirkimu perkamos Kauno rajono savivaldybės administracijos tarnybinių automobilių remonto ir priežiūros paslaugos su šių paslaugų teikimui reikalingų detalių ir eksploatacinių medžiagų pirkimu.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50100000
-
Transporto priemonių ir su jomis susijusių įrenginių remonto, priežiūros ir kitos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - Kauno rajono savivaldybės administracijos tarnybinių automobilių remonto ir priežiūros paslaugos su šių paslaugų teikimui reikalingų detalių ir eksploatacinių medžiagų pirkimu (toliau – Paslaugos).
Paslaugos turi būti teikiamos, vadovaujantis technine specifikacija, kuri pateikta pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“, bei teisės aktų, reglamentuojančių Paslaugų teikimą nuostatomis.
Preliminarus Paslaugų sąrašas ir preliminarūs kiekiai nurodyti pirkimo sąlygų 3 priede „Tiekėjo užpildoma lentelė, teikiant pasiūlymą“. Lentelėje nurodyti preliminarūs Paslaugų kiekiai, bus naudojami tik pasiūlymų vertinime ir nebus laikomi maksimaliais.
Paslaugos turi būti teikiamos, vadovaujantis technine specifikacija, kuri pateikta pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“, bei teisės aktų, reglamentuojančių Paslaugų teikimą nuostatomis.
Preliminarus Paslaugų sąrašas ir preliminarūs kiekiai nurodyti pirkimo sąlygų 3 priede „Tiekėjo užpildoma lentelė, teikiant pasiūlymą“. Lentelėje nurodyti preliminarūs Paslaugų kiekiai, bus naudojami tik pasiūlymų vertinime ir nebus laikomi maksimaliais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe Sutartį pratęsti 1 (vieną) kartą 12 mėnesių, bet ne ilgiau negu bus suteikta Paslaugų už 120 000,00 Eur (vieną šimtą dvidešimt tūkstančių eurų) su PVM (priklausomai nuo to kurį sąlyga įvyks ankščiau). Sutartis pratęsiama raštišku Šalių susitarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe Sutartį pratęsti 1 (vieną) kartą 12 mėnesių, bet ne ilgiau negu bus suteikta Paslaugų už 120 000,00 Eur (vieną šimtą dvidešimt tūkstančių eurų) su PVM (priklausomai nuo to kurį sąlyga įvyks ankščiau). Sutartis pratęsiama raštišku Šalių susitarimu.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD pasiekiamas adresu https://ec.Europa.eu/tools/espd/filter?lang=lt. Tiekėjai turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis transporto priemonių remonto veikla t.y. turi būti įtrauktas į transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto paslaugas teikiančių įmonių sąrašą.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis transporto priemonių remonto veikla t.y. turi būti įtrauktas į transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto paslaugas teikiančių įmonių sąrašą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas netesybomis (bauda). Sutarties įvykdymo užtikrinimo (baudos ) dydis – 5 proc. nuo Sutarties vertės.
2. Apmokėjimo terminas – ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sąskaitos teikiamos per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
3. Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subtiekėjais.
4. Tiekėjų grupė turi paskirti bendrą atstovą arba vadovaujantį narį, turi nurodyti grupės sudėtį.
2. Apmokėjimo terminas – ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sąskaitos teikiamos per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
3. Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subtiekėjais.
4. Tiekėjų grupė turi paskirti bendrą atstovą arba vadovaujantį narį, turi nurodyti grupės sudėtį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-17
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-17
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 324164
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose