Kauno Šv. Apaštalų Petro ir Povilo arkikatedros bazilikos bokšto (varpinės) rangos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ "Kauno arkikatedros projektai"
303350628
V. Sladkevičiaus g. 5-17
Kaunas
44281
LT
El. paštas:
arkikatedrabazilika@gmail.com
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
https://kaunoarkikatedra.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/107379
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786182Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=786182&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Viešoji įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kauno Šv. Apaštalų Petro ir Povilo arkikatedros bazilikos bokšto (varpinės) rangos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45212361
-
Bažnyčių statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kauno Šv. Apaštalų Petro ir Povilo arkikatedros bazilikos, esančios adresu: Kauno miestas, Vilniaus g. 1 (pastato unikalus Nr. 1942-1000-1016), bokšto (varpinės) planuojami rangos darbai, apimantys atskirų aukštų demontavimo ir montavimo, varpo įrangos priežiūros takų ir kopėčių, langų ir durų remonto, laiptų tambūro (1-ojo aukšto) tvarkymo ir informacijos centro patalpos įrengimo darbus. Atliekant varpinės remonto darbus bus reikalinga atlikti gegnių, stygų ir murlotų gamybos bei montavimo darbus, įrengti metalinę aikštelę ir metalinius laiptus, atlikti/atkurti vario skardos stogo pakeitimo darbus ir naujai įrengti medinius laiptus, formuojančius naują patogų kelią į bokštą. Atnaujinto arkikatedros bazilikos bokšto (varpinės) patalpose taip pat numatoma įrengti gaisro pavojaus signalizacijos ir evakuacinio pranešimo sistemas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45212361
-
Bažnyčių statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas, Vilniaus g. 1
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kauno Šv. Apaštalų Petro ir Povilo arkikatedros bazilikos, esančios adresu: Kauno miestas, Vilniaus g. 1 (pastato unikalus Nr. 1942-1000-1016), bokšto (varpinės) planuojami rangos darbai, apimantys atskirų aukštų demontavimo ir montavimo, varpo įrangos priežiūros takų ir kopėčių, langų ir durų remonto, laiptų tambūro (1-ojo aukšto) tvarkymo ir informacijos centro patalpos įrengimo darbus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vienam) mėnesiui: 1 kartą dėl nenumatytų aplinkybių, tačiau ne daugiau nei nulėmė atitinkamos aplinkybės, nurodytos konkurso sąlygų 3 priedo pirkimo sutarties projekto 2.6 ir 2.8 punktuose.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Kauno Šv. apaštalų Petro ir Povilo arkikatedros bazilikos aktualizavimas ir įveiklinimas“ Nr. 06-006-K-0015
II.2.14)
Papildoma informacija
Reikalinga atlikti gegnių, stygų ir murlotų gamybos bei montavimo darbus, įrengti metalinę aikštelę ir metalinius laiptus, atlikti/atkurti vario skardos stogo pakeitimo darbus ir naujai įrengti medinius laiptus, formuojančius naują patogų kelią į bokštą. Atnaujinto bokšto patalpose taip pat numatoma įrengti gaisro pavojaus signalizacijos ir evakuacinio pranešimo sistemas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą aktualų EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus kvazisubtiekėjus) kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, pašalinimo pagrindų.
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus kvazisubtiekėjus) kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovui ir Statytojui uždelsus apmokėjimą pagal Sutartį, Užsakovas ir Statytojas Rangovo rašytiniu reikalavimu už kiekvieną uždelstą dieną, proporcingai įsipareigojimo finansuoti Sutartį procentine dalimi, moka Rangovui 0,03 (trijų šimtųjų) procento dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo laiku nesumokėtos sumos;
Rangovas, vėluojantis atlikti Darbus ar jų dalį pagal Darbų atlikimo grafike patvirtintus terminus be pateisinamos priežasties, nurodytos Sutartyje, Užsakovo rašytiniu reikalavimu moka 0,03 (trijų šimtųjų) procento dydžio delspinigius Užsakovui už kiekvieną pavėluotą dieną nuo tais metais Darbams pagal Sutartį skirtos sumos be PVM, kurią Rangovas turi sumokėti Užsakovui per 30 kalendorinių dienų. Užsakovas turi teisę išskaityti delspinigius iš Rangovui mokėtinų sumų;
Rangovas, vėluojantis atlikti Darbus ar jų dalį pagal Darbų atlikimo grafike patvirtintus terminus be pateisinamos priežasties, nurodytos Sutartyje, Užsakovo rašytiniu reikalavimu moka 0,03 (trijų šimtųjų) procento dydžio delspinigius Užsakovui už kiekvieną pavėluotą dieną nuo tais metais Darbams pagal Sutartį skirtos sumos be PVM, kurią Rangovas turi sumokėti Užsakovui per 30 kalendorinių dienų. Užsakovas turi teisę išskaityti delspinigius iš Rangovui mokėtinų sumų;
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-07
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-07
Vietos laikas:
10:00
Vieta:
VšĮ „Kauno arkikatedros projektai“
V. Sladkevičiaus g. 5-17, LT-44281, Kaunas
V. Sladkevičiaus g. 5-17, LT-44281, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |