Šeštadienis, lapkričio 16 d.

Kauno Tado Ivanausko progimnazijos, Vėtrungės g. 1, Kaune paprastojo remonto darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kudirkienė
Telefonas: +370 37425891
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=625453
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kauno Tado Ivanausko progimnazijos, Vėtrungės g. 1, Kaune paprastojo remonto darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45310000  -  Elektros instaliacijos montavimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Rangovas įsipareigoja per Sutartyje nustatytus Darbų atlikimo ir Statybos užbaigimo terminus ir Sutartyje nustatytomis sąlygomis atlikti, perduoti ir užbaigti Kauno Tado Ivanausko progimnazijos, Vėtrungės g 1, Kaune, paprastojo remonto darbus pagal pridedamą techninį projektą „Kauno Tado Ivanausko progimnazijos Vėtrungės g. 1, Kaune, elektros instaliacijos paprastasis remontas“ ir suteikti Darbo projekto parengimo bei kitas paslaugas (jeigu yra), reikalingas statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas Statybos užbaigimo dokumentas), kaip numatyta Sutartyje, bei ištaisyti po Darbų atlikimo termino nustatytus defektus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45310000  -  Elektros instaliacijos montavimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vėtrungės g. 1, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rangovas įsipareigoja per Sutartyje nustatytus Darbų atlikimo ir Statybos užbaigimo terminus ir Sutartyje nustatytomis sąlygomis atlikti, perduoti ir užbaigti Kauno Tado Ivanausko progimnazijos, Vėtrungės g 1, Kaune, paprastojo remonto darbus pagal pridedamą techninį projektą „Kauno Tado Ivanausko progimnazijos Vėtrungės g. 1, Kaune, elektros instaliacijos paprastasis remontas“ ir suteikti Darbo projekto parengimo bei kitas paslaugas (jeigu yra), reikalingas statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas Statybos užbaigimo dokumentas), kaip numatyta Sutartyje, bei ištaisyti po Darbų atlikimo termino nustatytus defektus, o Užsakovas įsipareigoja sudaryti Rangovui būtinas sąlygas Darbams atlikti, Sutartyje numatyta tvarka priimti tinkamai atliktų Darbų rezultatą ir sumokėti Rangovui Sutarties Kainą Sutartyje numatytomis sąlygomis ir tvarka. Darbų atlikimo terminas yra ne ilgiau kaip 17 mėnesių nuo Statybos darbų pradžios. Į darbų atlikimo terminą neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kurio poreikis atsiranda ne dėl rangovo kaltės.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 22
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Kiekis (apimtis) gali būti keičiamas, jei neviršijama Sutarties 7.4 papunktyje nurodyta vertė ir esant šioms aplinkybėms:
- duomenų apie inžinerinius tinklus, kitus objekte esančius statinius, jų įrengimą nebuvimas arba klaidingi duomenys;
- aiškiai įrodomi praleidimai, neatitikimai ar klaidos Užsakovo pateiktame Techniniame projekte ar Darbų vykdymo metu paaiškėjusios situacijos nesutapimas su Techninio projekto duomenimis, kurių Rangovas pagrįstai negalėjo numatyti;
- Darbus kontroliuojančių institucijų ar teisės aktų, susijusių su vykdomais Darbais, reikalavimų pasikeitimas Sutarties vykdymo metu;
- įvykdyto ar vykdomo Projekto vientisumo užtikrinimas;
- kai būtina atlikti papildomą, Sutartyje nenumatytą, Darbą, be kurio Rangovas negali tinkamai įvykdyti Sutarties;
- kai Techniniame projekte nurodytos Medžiagos, Įranga, prekės ar kt. turi būti keičiamos kitomis, ne brangesnėmis ir ne blogesnių savybių, Medžiagomis, nes jos negaminamos (neparduodamos) ir pateikiami tai įrodantys dokumentai.
Šiame punkte galimų pakeitimų būtinumas turi būti pagrįstas dokumentais ir įformintas susitarimu, kuris laikomas neatskiriama Sutarties dalimi.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

pirkimas atliekamas pagal įgaliojimą, įgaliojusi organizacija Kauno Tado Ivanausko progimnazija

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už tinkamai, faktiškai, kokybiškai ir laiku atliktus darbus atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų davimo dienos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinančiu dokumentu (banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštas), išduotu banko (kredito unijos), draudimo bendrovės ar kito, turinčio teisę teikti šias paslaugas, garantuotojo, delspinigiais ir baudomis. Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-30
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-07-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-30
Vietos laikas:  11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-14
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.