KĖDAINIŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „VYTURĖLIS“ (JOSVAINIŲ G. 53, KĖDAINIAI) KAPITALINIO REMONTO DARBAI

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kėdainių rajono savivaldybės administracija
188768545
J.Basanavičiaus g. 36
Kėdainiai
LT-57288
LT
Asmuo ryšiams: Gitana Pyragiuvienė
Telefonas: +370 34744208
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=681995
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KĖDAINIŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „VYTURĖLIS“ (JOSVAINIŲ G. 53, KĖDAINIAI) KAPITALINIO REMONTO DARBAI
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kėdainių rajono savivaldybės administracija numato įsigyti Kėdainių lopšelio-darželio „Vyturėlis“ (Josvainių g. 53, Kėdainiai) darbo projekto, kadastrinių matavimų bylos su VĮ Registro centro patikra parengimo paslaugas ir kapitalinio remonto darbus, pagal 2022 m. parengtą techninį projektą „Kėdainių lopšelio-darželio „Vyturėlis“ (Josvainių g. 53, Kėdainiai) kapitalinio remonto techninis projektas“, projekto Nr. AE-2022-194144-TP, patvirtintą Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022-11-24 įsakymu Nr. AD-1-1356.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Josvainių g. 53, Kėdainiai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas: Kėdainių lopšelio-darželio „Vyturėlis“ pastato kapitalinio remonto darbai, darbo projekto ir kadastrinių matavimų bylos su VĮ „Registrų centras“ patikra parengimo paslaugos.
Numatomi kiekiai ar apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais: parengiamas darbo projektas, remontuojamas (modernizuojamas pastatas ir remontuojamos vidaus patalpos) dviejų aukštų 2 213,96 kv. m. bendrojo ploto pastatas, parengiama kadastrinių matavimų byla su VĮ Registrų centro patikra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas, o Darbų vykdymo grafikas gali būti koreguotas ne ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Rangovo, taip pat dėl kitų aplinkybių, nurodytų Sutarties 6.4 punkte.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas finansuojamas iš Modernizavimo fondo lėšų (Europos Sąjungos programos, skirtos sparčiau pasiekti klimato kaitos tikslų, finansuojant energijos vartojimo efektyvumo, atsinaujinančių energijos išteklių plėtros projektus).
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas finansuojamas iš Modernizavimo fondo ir Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšų.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 2 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD. Tais atvejais, kai tiekėjas naudosis trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai nevykdys dalies darbų, neteiks dalies paslaugų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. 2. Tiekėjas turi teisę būti ypatingojo statinio statybos rangovu.
Statinio statybos rūšis – kapitalinis
remontas.
Statiniai: negyvenamieji pastatai (mokslo paskirties pastatai).
Statybos darbų sritys:
Bendrieji statybos darbai: žemės darbai (pamatų duobių, iškasų); statybinių konstrukcijų statyba ir montavimas; hidroizoliacija; stogų įrengimas; apdailos darbai.
Specialieji statybos darbai: mechanikos darbai (statinio vandentiekio ir nuotekų šalinimo inžinerinių sistemų įrengimas; statinio šildymo inžinerinių sistemų įrengimas); elektrotechnikos darbai (statinio elektros inžinerinių sistemų įrengimas)
Teisinis pagrindas:
1. Statybos įstatymo 18 straipsnis;
2. Statybos techninis reglamentas
STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys”;
3. Statybos techninis reglamentas STR 1.01.03:2017 „Statinių klasifikavimas“;
4. Statybos techninis reglamentas STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“, 1 priedas;
5. Statybos techninis reglamentas STR 1.02.01:2017 „Statybos dalyvių atestavimo ir teisės pripažinimo aprašas“ (šį reikalavimą pagrindžiantys dokumentai:Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos įgaliotos institucijos išduotas ir galiojantis atestatas ar teisės pripažinimo dokumentas (dokumento pateikti nereikalaujama, duomenys bus patikrinti VĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros interneto svetainėje https://www.ssva.lt.).
Užsienio šalies tiekėjų (Europos Sąjungos valstybių narių, Šveicarijos Konfederacijos arba valstybių, pasirašiusių Europos ekonominės erdvės sutartį, juridinių asmenų, kitų užsienio organizacijų ir jų padalinių) įgyta kvalifikacija bus laikytina atitinkančia viešojo pirkimo sąlygas, nepriklausomai nuo to, kad šio reikalavimo patvirtinimo dokumentas Lietuvoje bus išduotas po galutinės pasiūlymų pateikimo dienos.
Tokiu atveju, tiekėjai turi pateikti kilmės šalyje išduoto dokumento kopiją ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos įgaliotai institucijai pateikto prašymo išduoti teisės pripažinimo dokumentą kopiją, o iki pasirašant pirkimo sutartį turės pateikti ir patį teisės pripažinimo dokumentą.
Pastaba: kvalifikacijos dokumentai yra tinkami jeigu kvalifikacijos dokumente yra nurodyta visa negyvenamųjų pastatų grupė, t. y. nenurodytas pogrupis arba nurodytas pogrupis, atitinkantis nurodytą kvalifikacijos reikalavime).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nenustatomi
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Rangovas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo Užsakovui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą (užstatą). Užtikrinimo suma 2 proc. Sutartie kainos be PVM.
2. Netesybos (nauda, delspinigiai).
3. Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES Modernizavimo fondo lėšų, naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 dienų apmokėjimo terminai. Todėl numatoma, kad perkančioji organizacija privalo mokėti tiekėjui (rangovui) sumą, patvirtintą tiekėjo (rangovo) pateiktuose mokėjimo dokumentuose, ne vėliau kaip per 60 dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-19
Vietos laikas:  08:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-05-19
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-19
Vietos laikas:  09:15

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.