Kėdainių miesto Birutės gatvės šaligatvių rekonstravimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kėdainių rajono savivaldybės administracija
188768545
J.Basanavičiaus g. 36
Kėdainiai
LT-57288
LT
Asmuo ryšiams:
Aldona Paškevičiūtė
Telefonas:
+370 34744211
El. paštas:
aldona.paskeviciute@kedainiai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6611
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=643024Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=643024&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kėdainių miesto Birutės gatvės šaligatvių rekonstravimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kėdainių rajono savivaldybės administracija (toliau – perkančioji organizacija) numato įsigyti darbo projekto, kadastrinių ir geodezinių matavimų paslaugas ir rangos darbus: Kėdainių miesto Birutės gatvės šaligatvių rekonstravimo darbai (neypatingasis statinys), pagal 2020 m. parengtą rekonstravimo techninį projektą „Birutės gatvės, Kėdainių mieste, rekonstravimo techninis projektas“, projekto Nr. SS2005/02-01-TP-BD/S, patvirtintą Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. AD-1-1537 ir papildomą aiškinamąjį raštą prie rekonstravimo techninio projekto, patvirtintą Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. balandžio 26 d.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Birutės g., Kėdainiai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas: Kėdainių miesto Birutės gatvės šaligatvių rekonstravimo darbo projekto, kadastrinių ir geodezinių matavimų paslaugos ir rekonstravimo darbai.
Numatomi kiekiai ar apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais: rekonstruojamos gatvės atkarpos ilgis - 616,0 m, plotis 0,5 - 3,0 m. Atliekami gatvės šaligatvių rekonstravimo darbai: betoninių plytelių dangos su pagrindais įrengimas - 2 394 m2, šaligatvio apšvietimo (LED) įrengimas - 31 vnt., asfaltbetonio dangos įrengimas - 370 m2. Detalesnės savybės ir apimtys yra nustatytos parengtame rekonstravimo techniniame projekte, papildomame aiškinamajame rašte prie rekonstravimo techninio projekto, darbo projektas, kadastriniai ir geodeziniai matavimai.
Numatomi kiekiai ar apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais: rekonstruojamos gatvės atkarpos ilgis - 616,0 m, plotis 0,5 - 3,0 m. Atliekami gatvės šaligatvių rekonstravimo darbai: betoninių plytelių dangos su pagrindais įrengimas - 2 394 m2, šaligatvio apšvietimo (LED) įrengimas - 31 vnt., asfaltbetonio dangos įrengimas - 370 m2. Detalesnės savybės ir apimtys yra nustatytos parengtame rekonstravimo techniniame projekte, papildomame aiškinamajame rašte prie rekonstravimo techninio projekto, darbo projektas, kadastriniai ir geodeziniai matavimai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
17
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 mėn. laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Darbų atlikimo terminas -16 mėnesių, galimas šio termino pratęsimas - 1 mėn.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 2 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD. Tais atvejais, kai tiekėjas naudosis trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai nevykdys dalies darbų, neteiks dalies paslaugų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
2. Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu, ūkio subjektai, subtiekėjai toje srityje, kurioje vykdys veiklą, turi turėti teisę verstis statybos veikla.
(teisinis pagrindas: Statybos įstatymo 18 straipsnis) (šį reikalavimą pagrindžiantys dokumentai:
Lietuvos Respublikoje registruotas tiekėjas pateikia valstybės įmonės išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išrašo kopiją;
Valstybėje narėje registruotas tiekėjas pateikia: profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymas, kaip nustatyta toje valstybėje narėje, kurioje jis registruotas, ar priesaikos deklaraciją, liudijančią tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla).
2. Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu, ūkio subjektai, subtiekėjai toje srityje, kurioje vykdys veiklą, turi turėti teisę verstis statybos veikla.
(teisinis pagrindas: Statybos įstatymo 18 straipsnis) (šį reikalavimą pagrindžiantys dokumentai:
Lietuvos Respublikoje registruotas tiekėjas pateikia valstybės įmonės išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išrašo kopiją;
Valstybėje narėje registruotas tiekėjas pateikia: profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymas, kaip nustatyta toje valstybėje narėje, kurioje jis registruotas, ar priesaikos deklaraciją, liudijančią tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nenustatomi.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nenustatomi.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo Užsakovui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – užstatą, lygų 2 proc. Sutarties vertės, nustatytos Sutarties 2.1. punkte, be PVM.
2. Netesybos (bauda, delspinigiai).
3. Už atliktus ir priimtus Darbus atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
2. Netesybos (bauda, delspinigiai).
3. Už atliktus ir priimtus Darbus atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-20
Vietos laikas:
08:30
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-09-20
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-20
Vietos laikas:
09:15
Vieta:
Kėdainių rajono savivaldybės administracijos 204 kab., J. Basanavičiaus g. 36, Kėdainiai.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Priežiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |