KĖDAINIŲ MIESTO VAKARŲ GATVĖS REKONSTRAVIMO DARBAI

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kėdainių rajono savivaldybės administracija
188768545
J.Basanavičiaus g. 36
Kėdainiai
LT-57288
LT
Asmuo ryšiams: Gitana Pyragiuvienė
Telefonas: +370 34744208
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689410
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KĖDAINIŲ MIESTO VAKARŲ GATVĖS REKONSTRAVIMO DARBAI
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233252  -  Gatvių dangos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kėdainių rajono savivaldybės administracija numatoma įsigyti darbo projekto, kadastrinių ir geodezinių matavimų paslaugas ir rangos darbus: Kėdainių miesto Vakarų gatvės rekonstravimo darbai pagal 2022 m. parengtą techninį projektą „Kėdainių miesto Vakarų gatvės rekonstravimo projektas“, projekto Nr. 2114-00-TP, patvirtintą Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. AD-1-1423.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vakarų g., Kėdainių m., Kėdainių r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Numatomi kiekiai ar apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę: rekonstruojamos gatvės ilgis - 1049,0 m, važiuojamosios dalies plotis - 7,5 m, šaligatvio plotis - 1,5 m, dviračių tako plotis - 2,5. Atliekami gatvės rekonstravimo darbai: asfaltbetonio dangos įrengimas - 9 160,0 m2, šaligatvio ir nuovažų iš betoninių plytelių ir trinkelių su pagrindais įrengimas - 2 271,0 m2, dviračių tako iš asfaltbetonio su pagrindais įrengimas - 2 470,0 m2, rengiamas darbo projektas, atliekami kadastriniai ir geodeziniai matavimai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo sutartis darbams atlikti bus pasirašoma, Ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu projektui „Kėdainių miesto viešosios inžinerinės infrastruktūros, svarbios verslui, atnaujinimas ir plėtra (LEZ gatvių projektas)“ skyrus finansavimą iš valstybės biudžeto.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 2 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD. Tais atvejais, kai tiekėjas naudosis trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai nevykdys dalies darbų, neteiks dalies paslaugų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
2. Tiekėjas turi teisę būti ypatingojo statinio statybos rangovu.
Statinių grupė: susisiekimo komunikacijos (gatvės) ir inžineriniai tinklai (nuotekų šalinimas).
Statybos darbų sritys: bendrieji statybos darbai (žemės darbai (statybos sklypo reljefo tvarkymas, pamatų duobių, iškasų, tranšėjų kasimas ir užpylimas), statybinių konstrukcijų ( betono, metalo, asfalto) statyba bei montavimas) ir specialieji statybos darbai (mechanikos darbai (nuotekų šalinimo tinklų tiesimas)(teisinis pagrindas: Statybos įstatymo 18 straipsnis)(šį reikalavimą pagrindžiantys dokumentai:Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos įgaliotos institucijos išduotas ir galiojantis atestatas ar teisės pripažinimo dokumentas (dokumento pateikti nereikalaujama, duomenys bus patikrinti VĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros interneto svetainėje https://www.ssva.lt.).
Užsienio šalies tiekėjų (Europos Sąjungos valstybių narių, Šveicarijos Konfederacijos arba valstybių, pasirašiusių Europos ekonominės erdvės sutartį, juridinių asmenų, kitų užsienio organizacijų ir jų padalinių) įgyta kvalifikacija bus laikytina atitinkančia viešojo pirkimo sąlygas, nepriklausomai nuo to, kad šio reikalavimo patvirtinimo dokumentas Lietuvoje bus išduotas po galutinės pasiūlymų pateikimo dienos.
Tokiu atveju, tiekėjai turi pateikti kilmės šalyje išduoto dokumento kopiją ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos įgaliotai institucijai pateikto prašymo išduoti teisės pripažinimo dokumentą kopiją, o iki pasirašant pirkimo sutartį turės pateikti ir patį teisės pripažinimo dokumentą).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Rangovas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo Užsakovui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – užstatą, lygų 2 proc. Sutarties vertės, be PVM.
2. Netesybos (bauda, delspinigiai).
3. Už atliktus ir priimtus Darbus atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-16
Vietos laikas:  08:40
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-16
Vietos laikas:  09:25
Vieta:  
Kėdainių rajono savivaldybės administracijos 204 kabinete, J. Basanavičiaus g. 36.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.