Kėdės Sapiegų rūmams

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šiuolaikinio meno centras
291424950
Vokiečių g. 2
Vilnius
01130
LT
Asmuo ryšiams: Žilvaras Gelumbauskas
Telefonas: +370 68617180
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.cac.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=734058
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kėdės Sapiegų rūmams
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39111000  -  Sėdimieji baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos kėdės Sapiegų rūmams.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39111000  -  Sėdimieji baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos kėdės Sapiegų rūmams. Kėdė su keturiomis kojomis be porankių, 80 vnt., Kėdė su keturiomis kojomis ir porankiais, 100 vnt., Kėdė su keturiomis kojomis, porankiais ir nulenkiamu staliuku, 50 vnt., Lauko kėdė su porankiais, 120 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 75
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 05.4.1-CPVA-V-301-01-0012 “Sapiegų rūmų aktualizavimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Skelbimo II.2.7 punkte nurodyta sutarties trukmė nurodyta sudėjus 15 dienų prekių suderinimo, 30 dienų prekių pristatymo ir 30 dienų atsiskaitymo terminus.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kartu su pasiūlymu turi būti pareikiamas EBVPD. Informacija apie EBVPD pateikimą ir tiekėjų pašalinimo pagrindus nurodoma pirkimo sąlygose.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui 0,05 (penkių šimtųjų) procentų delspinigius nuo nepristatytų ir (ar) nepataisytų, ir (ar) nepakeistų Prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo pateikia Pirkėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5 (penki) procentai pradinės sutarties vertės. Tiekėjas privalo prašyti sumokėti 100 % avansą ir pateikti avanso užtikrinimą atitinkantį Sutarties reikalavimus, jei prekių perdavimo-priėmimo dokumentas bus pasirašytas vėliau nei 2023-12-15.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-03
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-03
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-22
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.