Keleivinis autobusas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB „Zarasų būstas"
187801768
Malūno g. 4, Zarasai
Zarasai
LT-32129
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Nastajienė
Telefonas: +370 61149284
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.zarasubustas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761058
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Perkantysis subjektas
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Vandens tiekimas, nuotekų tvarkymas, transportas, būstas ir komunalinis ūkis

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Keleivinis autobusas
Nuorodos numeris:  368318
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34121000  -  Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Naudotas keleivinis autobusas: autobuso pirmos registracijos data – ne ankstesnė kaip 2020 metai, rida ne didesnė kaip 90 000 km.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 145500.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34121000  -  Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Naudotas keleivinis autobusas, kuriame turi būti ne mažiau kaip 36 vietos (neskaičiuojant vairuotojo vietos ir vietų neįgaliesiems) ir ne daugiau kaip 38 vietos (neskaičiuojant vairuotojo vietos ir vietų neįgaliesiems). Autobusas turi būti su hidrauliniu liftu neįgaliojo vežimėliui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 145500.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pirkėjui uždelsus laiku atsiskaityti už pristatytą tinkamą Prekę, Pirkėjas, Pardavėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną vėlavimo dieną.
2. Pardavėjui uždelsus laiku pristatyti Prekę, atitinkančią pirkimo dokumentų ir Sutarties reikalavimus, Pardavėjas, Pirkėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo Prekės kainos be PVM už kiekvieną vėlavimo dieną.
3. Už pristatytą Prekę Pirkėjas sumoka Pardavėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas iš Pardavėjo priima perdavimo-priėmimo aktą ir gauna PVM sąskaitą–faktūrą arba lygiavertį dokumentą. Tais atvejais, kai yra objektyviai pagrįsta, mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-07
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdant Sutartį sąskaita faktūra teikiama tik elektroniniu būdu. Elektroninė sąskaita faktūra atitinkanti Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiama (-os) Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkanti elektroninė (-s) sąskaita (-os) faktūra (-os) gali būti teikiama (-os) tik per VĮ Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą „E. sąskaita“. Užsakovas elektroninę (-es) sąskaitą (-as) faktūrą (-as) priima ir apdoroja per VĮ Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą „E. sąskaita“.
2. Sąskaitoje (-ose) faktūroje (-ose) be kitų privalomų rekvizitų, privalo būti įrašytas Sutarties numeris ir data. Sąskaita (-os) faktūra (-os) privalo būti išrašoma (-os) Sutartyje nurodytu paslaugų pavadinimu, o kaina turi būti nurodoma 2 (dviejų) skaičių po kablelio tikslumu.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
Panevėžys
LT
LT
Telefonas: +370 645468765
Interneto adresas: https://pat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-25
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.