Keleivinis autobusas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Zarasų būstas"
187801768
Malūno g. 4, Zarasai
Zarasai
LT-32129
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Nastajienė
Telefonas:
+370 61149284
El. paštas:
pirkimai@zarasubustas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zarasubustas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/64855
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761058Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=761058&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Perkantysis subjektas
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Vandens tiekimas, nuotekų tvarkymas, transportas, būstas ir komunalinis ūkis
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Keleivinis autobusas
Nuorodos numeris:
368318
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34121000
-
Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Naudotas keleivinis autobusas: autobuso pirmos registracijos data – ne ankstesnė kaip 2020 metai, rida ne didesnė kaip 90 000 km.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 145500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34121000
-
Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Naudotas keleivinis autobusas, kuriame turi būti ne mažiau kaip 36 vietos (neskaičiuojant vairuotojo vietos ir vietų neįgaliesiems) ir ne daugiau kaip 38 vietos (neskaičiuojant vairuotojo vietos ir vietų neįgaliesiems). Autobusas turi būti su hidrauliniu liftu neįgaliojo vežimėliui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 145500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pirkėjui uždelsus laiku atsiskaityti už pristatytą tinkamą Prekę, Pirkėjas, Pardavėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną vėlavimo dieną.
2. Pardavėjui uždelsus laiku pristatyti Prekę, atitinkančią pirkimo dokumentų ir Sutarties reikalavimus, Pardavėjas, Pirkėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo Prekės kainos be PVM už kiekvieną vėlavimo dieną.
3. Už pristatytą Prekę Pirkėjas sumoka Pardavėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas iš Pardavėjo priima perdavimo-priėmimo aktą ir gauna PVM sąskaitą–faktūrą arba lygiavertį dokumentą. Tais atvejais, kai yra objektyviai pagrįsta, mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos.
2. Pardavėjui uždelsus laiku pristatyti Prekę, atitinkančią pirkimo dokumentų ir Sutarties reikalavimus, Pardavėjas, Pirkėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo Prekės kainos be PVM už kiekvieną vėlavimo dieną.
3. Už pristatytą Prekę Pirkėjas sumoka Pardavėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas iš Pardavėjo priima perdavimo-priėmimo aktą ir gauna PVM sąskaitą–faktūrą arba lygiavertį dokumentą. Tais atvejais, kai yra objektyviai pagrįsta, mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-07
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdant Sutartį sąskaita faktūra teikiama tik elektroniniu būdu. Elektroninė sąskaita faktūra atitinkanti Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiama (-os) Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkanti elektroninė (-s) sąskaita (-os) faktūra (-os) gali būti teikiama (-os) tik per VĮ Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą „E. sąskaita“. Užsakovas elektroninę (-es) sąskaitą (-as) faktūrą (-as) priima ir apdoroja per VĮ Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą „E. sąskaita“.
2. Sąskaitoje (-ose) faktūroje (-ose) be kitų privalomų rekvizitų, privalo būti įrašytas Sutarties numeris ir data. Sąskaita (-os) faktūra (-os) privalo būti išrašoma (-os) Sutartyje nurodytu paslaugų pavadinimu, o kaina turi būti nurodoma 2 (dviejų) skaičių po kablelio tikslumu.
2. Sąskaitoje (-ose) faktūroje (-ose) be kitų privalomų rekvizitų, privalo būti įrašytas Sutarties numeris ir data. Sąskaita (-os) faktūra (-os) privalo būti išrašoma (-os) Sutartyje nurodytu paslaugų pavadinimu, o kaina turi būti nurodoma 2 (dviejų) skaičių po kablelio tikslumu.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
Panevėžys
LT
LT
Telefonas:
+370 645468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |