Keleivinis mikroautobusas su specialia įranga neįgaliųjų su judėjimo negalia pervežimui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Joniškio rajono savivaldybės administracija
288712070
Livonijos g. 4
Joniškis
84124
LT
Asmuo ryšiams:
Alma Kalninytė
Telefonas:
+370 42669162
El. paštas:
alma.kalninyte@joniskis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.joniskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6505
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618556Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=618556&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Keleivinis mikroautobusas su specialia įranga neįgaliųjų su judėjimo negalia pervežimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34120000
-
Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Naujo keleivinio mikroautobuso su specialia įranga neįgaliųjų su judėjimo negalia pervežimui, pirkimas.
Keleivinis mikroautobusas ne ankstesnių kaip 2022 m. gamybos – 1 vnt.
Keleivinis mikroautobusas ne ankstesnių kaip 2022 m. gamybos – 1 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34120000
-
Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Joniškis, Livonijos g. 6.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Naujo keleivinio mikroautobuso su specialia įranga neįgaliųjų su judėjimo negalia pervežimui, pirkimas.
Keleivinis mikroautobusas ne ankstesnių kaip 2022 m. gamybos – 1 vnt.
Automobiliui keliami reikalavimai pateikti Techninėje specifikacijoje (pirkimo sąlygų priedas).
Tiekėjas prekę turi pristatyti ne vėliau kaip per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas 1 mėn.
Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą techninę specifikaciją (pirkimo sąlygų priedas).
PIRKIMUI SKIRIAMŲ LĖŠŲ DYDIS – 76 714,00 Eur su PVM.
Keleivinis mikroautobusas ne ankstesnių kaip 2022 m. gamybos – 1 vnt.
Automobiliui keliami reikalavimai pateikti Techninėje specifikacijoje (pirkimo sąlygų priedas).
Tiekėjas prekę turi pristatyti ne vėliau kaip per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas 1 mėn.
Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą techninę specifikaciją (pirkimo sąlygų priedas).
PIRKIMUI SKIRIAMŲ LĖŠŲ DYDIS – 76 714,00 Eur su PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas 1 mėn. tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Tiekėjo, taip pat dėl bet kokio vėlavimo, kliūčių ar trukdymų, sukeltų arba priskiriamų Pirkėjui arba Pirkėjo personalui, arba tretiesiems asmenims.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
08.1.1-CPVA-K-429-01-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. EBVPD pildomas naudojantis nacionaline EBVPD paslauga. Lietuvoje ši paslauga prieinama adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ (daugiau informacijos Viešųjų pirkimų tarnybos internetinėje svetainėje adresu http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/del-ebvpd-formos). Užpildytas bei atsisiųstas EBVPD pateikiamas kartu su pasiūlymu.
Tiekėjas turi teisę verstis pirkimo objekto specifiką atitinkančia veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti
Tiekėjas turi teisę verstis pirkimo objekto specifiką atitinkančia veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas ne mažesnis nei 10 (dešimt)% Sutartyje nurodytos kainos.
Pirkėjas sumoka Sutartyje nustatyta prekės kainą, pagal šiuos nurodytus atsiskaitymo terminus:
a) ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos (kol galios ekstremali situacija);
b) ne vėliau kaip per 60 dienų (nustojus galioti ekstremaliai situacijai).
Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
Pirkėjas sumoka Sutartyje nustatyta prekės kainą, pagal šiuos nurodytus atsiskaitymo terminus:
a) ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos (kol galios ekstremali situacija);
b) ne vėliau kaip per 60 dienų (nustojus galioti ekstremaliai situacijai).
Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-14
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Joniškio rajono savivaldybės administracija, Livonijos g. 4, Joniškis
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje pasiūlymus pateikę dalyviai arba jų įgalioti atstovai nedalyvauja. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
2. Perkančioji / įgaliotoji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir priimtas sprendimas dėl pirkimą laimėjusio
2. Perkančioji / įgaliotoji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir priimtas sprendimas dėl pirkimą laimėjusio
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Perkančioji organizacija - Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla.
2. Joniškio rajono savivaldybės administracija įgaliota (Joniškio „Saulės“ pagrindinės mokyklos) atlikti pirkimą.
3. Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, pasiekiamomis adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/. Pirkime gali dalyvauti tik CVP IS registruoti tiekėjai. Registracija CVP IS yra nemokama.
4. Įgaliotosios organizacijos ir tiekėjo susirašinėjimas bus vykdomas tik CVP IS susirašinėjimo priemonėmis.
5. Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
6. Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
2. Joniškio rajono savivaldybės administracija įgaliota (Joniškio „Saulės“ pagrindinės mokyklos) atlikti pirkimą.
3. Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, pasiekiamomis adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/. Pirkime gali dalyvauti tik CVP IS registruoti tiekėjai. Registracija CVP IS yra nemokama.
4. Įgaliotosios organizacijos ir tiekėjo susirašinėjimas bus vykdomas tik CVP IS susirašinėjimo priemonėmis.
5. Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
6. Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nuostatos
VI.5)
Paskelbimo data
2022-01-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |