Keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kudirkienė
Telefonas:
+370 37425891
El. paštas:
asta.kudirkiene@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618238Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=618238&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
60170000
-
Keleivinių transporto priemonių nuoma su vairuotoju
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kauno miesto savivaldybės administracija, įgyvendindama Kauno miesto savivaldybės tarybos jai suteiktas teises atlikti Centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąją keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimo sutartį , kurios pagrindu Kauno miesto savivaldybės administracija ir jai pavaldžios įstaigos (toliau – Vartotojai) sudarys pagrindines sutartis dėl keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų (toliau – Paslaugos) pirkimo. Paslaugos bus perkamos pagal poreikį ir techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus. Numatoma sudaryti Preliminariąją sutartį su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3) tiekėjais Pirkimo dokumentuose nustatytais reikalavimais priimtinus pasiūlymus pateikusiais Konkursą laimėjusiais tiekėjais. Jos bus vykdomos taikant iš dalies atnaujintą tiekėjų varžymąsi.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
60170000
-
Keleivinių transporto priemonių nuoma su vairuotoju
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miesto savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kauno miesto savivaldybės administracija (toliau – Užsakovas), įgyvendindama Kauno miesto savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T-693 „Dėl teisės atlikti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas suteikimo Kauno miesto savivaldybės administracijai“ jai suteiktas teises atlikti Centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąją keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimo sutartį (toliau – Preliminarioji sutartis), kurios pagrindu Kauno miesto savivaldybės administracija ir jai pavaldžios įstaigos (toliau – Vartotojai) sudarys pagrindines sutartis dėl keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų (toliau – Paslaugos) pirkimo. Pervežimo paslaugomis naudosis Švietimo įstaigos (antros klasės mokinių vežiojimas į baseinus įgyvendinant mokymo plaukti programą, įvairaus amžiaus vaikų ir mokinių vežiojimas į įvairius edukacinius užsiėmimus ir kitus renginius). Kartu su vaikais ir/ar mokiniais pervežimo paslaugomis naudosis ir juos lydintis mokytojai/auklėtojai ir/ar kiti suaugusieji vaikus ir/ar mokinius lydintys asmenys. Taip pat pervežimo paslaugomis naudosis Kultūros skyriaus reguliavimo sričiai priskirtos įstaigos, tenkinami kitų savivaldybės administracijos padalinių keleivių pervežimo mieste poreikiai. Paslaugos bus perkamos pagal poreikį ir techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus. Numatoma sudaryti Preliminariąją sutartį su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3) tiekėjais Pirkimo dokumentuose nustatytais reikalavimais priimtinus pasiūlymus pateikusiais Konkursą laimėjusiais tiekėjais. Jos bus vykdomos taikant iš dalies atnaujintą tiekėjų varžymąsi. Užsakymų teikimą ir pradinės Preliminariosios sutarties vertės neviršijimą kontroliuos Užsakovas. Faktiškai įvykdytos Pagrindinės sutarties vertė priklausys nuo Paslaugų poreikio, atsižvelgiant į turimas lėšas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir Šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras Preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už paslaugas atsiskaitoma sutartyje nustatyta tvarka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas delspinigiais ir baudomis. Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos preliminariosios ir pagrindinės sutarčių projektuose (pirkimo sąlygų 4 priedas).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-02
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-06-02
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-02
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2022-01-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |