Kelio, šaligatvio, vejų dangų atstatymo darbų po avarijų vandentiekio ir / ar nuotekų tinkluose ir avarinę situaciją keliančių kamerų / šulinių, įgriuvų remonto ir atstatymo darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8-1
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Simona Kiūdytė
Telefonas:
+370 68714520
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=719416Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=719416&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kelio, šaligatvio, vejų dangų atstatymo darbų po avarijų vandentiekio ir / ar nuotekų tinkluose ir avarinę situaciją keliančių kamerų / šulinių, įgriuvų remonto ir atstatymo darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233200
-
Įvairūs dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Kelio, šaligatvio, vejų dangų atstatymo darbai po avarijų vandentiekio ir / ar nuotekų tinkluose ir avarinę situaciją keliančių kamerų / šulinių, įgriuvų remonto ir atstatymo darbai (toliau tekste – Darbai).
Pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Techninėje specifikacijoje.
Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas.
Pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Techninėje specifikacijoje.
Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 2900000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233200
-
Įvairūs dangos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Kelio, šaligatvio, vejų dangų atstatymo darbai po avarijų vandentiekio ir / ar nuotekų tinkluose ir avarinę situaciją keliančių kamerų / šulinių, įgriuvų remonto ir atstatymo darbai (toliau tekste – Darbai).
Pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Techninėje specifikacijoje.
Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas.
Pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Techninėje specifikacijoje.
Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 2900000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas ir Tiekėjų kvalifikacija yra tikrinama, taikomi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai. Tiekėjai pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS priedas Nr. 2). Pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį pagrindžiančius aktualius dokumentus, taip pat atitiktį kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams įrodančius dokumentus nurodytus SPS 3.1 punkte (Lentelė Nr. 1, Lentelė Nr. 2 ir Lentelė Nr. 3) „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal SPS nurodytą Pasiūlymų vertinimo kriterijų) po Pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias. Nustatytas kvalifikacinis reikalavimas dėl teisės verstis veikla.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Šio Pirkimo metu nereikalaujama pateikti Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas.
Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: banko garantija/užstatu.
Užtikrinimo dydis 10 000,00 EUR.
Kitos Sutarties įvykdymo užtikrinimo sąlygos nurodytos Sutarties BD 13 sk.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas.
Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: banko garantija/užstatu.
Užtikrinimo dydis 10 000,00 EUR.
Kitos Sutarties įvykdymo užtikrinimo sąlygos nurodytos Sutarties BD 13 sk.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 Dienų nuo Sąskaitos išrašymo datos.
Kitos finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka nurodytos Sutarties SD 2 sk.
Kitos finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka nurodytos Sutarties SD 2 sk.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už netinkamai vykdomus sutartinius įsipareigojimus Rangovui yra taikomi delspinigiai/bauda.
Delspinigių/baudų taikymo tvarka nurodyta Sutarties SD 7 sk.
Delspinigių/baudų taikymo tvarka nurodyta Sutarties SD 7 sk.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-25
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-25
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |