Kelionių organizavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Švietimo mainų paramos fondas
300629875
Rožių al. 2, Vilnius
Vilnius
03106
LT
Asmuo ryšiams:
Egidijus Kiaulakys
Telefonas:
+370 65869445
El. paštas:
egidijus.kiaulakys@smpf.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.smpf.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/720
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687269Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=687269&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Viešoji įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Nacionalinių ir tarptautinių švietimo, mokymo ir sporto programų ir projektų įgyvendinimas ir administravimas Lietuvoje
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kelionių organizavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
63000000
-
Papildomosios ir pagalbinės transporto paslaugos; kelionių agentūrų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tarnybinių kelionių organizavimo paslaugos, kurias sudaro: 1.1. kelionės oro transportu (lėktuvo bilieto užsakymo, papildomo bagažo užsakymas, registracijos į skrydį ir pan.) organizavimo paslaugos; 1.2. apgyvendinimo (viešbučiuose ar kituose apgyvendinimo įstaigose) organizavimo paslaugos; 1.3. kelionės sausumos ir vandens transportu (autobusų, traukinių ir vandens transporto bilietų rezervavimo ir pardavimo paslaugos, transporto nuomos ir transporto organizavimo nuo oro uosto iki viešbučio paslaugos ir kitos panašios paslaugos) organizavimo paslaugos; 1.4. kelionės draudimo pardavimo paslaugos; 1.5. vizų ir kitų kelionei būtinų dokumentų įforminimo bei išdavimo organizavimo paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 206611.57
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63500000
-
Kelionių agentūrų, kelionių operatorių ir pagalbinės turizmo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tarnybinių kelionių organizavimo paslaugos, kurias sudaro: 1.1. kelionės oro transportu (lėktuvo bilieto užsakymo, papildomo bagažo užsakymas, registracijos į skrydį ir pan.) organizavimo paslaugos; 1.2. apgyvendinimo (viešbučiuose ar kituose apgyvendinimo įstaigose) organizavimo paslaugos; 1.3. kelionės sausumos ir vandens transportu (autobusų, traukinių ir vandens transporto bilietų rezervavimo ir pardavimo paslaugos, transporto nuomos ir transporto organizavimo nuo oro uosto iki viešbučio paslaugos ir kitos panašios paslaugos) organizavimo paslaugos; 1.4. kelionės draudimo pardavimo paslaugos; 1.5. vizų ir kitų kelionei būtinų dokumentų įforminimo bei išdavimo organizavimo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 206611.57
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas privalės pateikti faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas kartu su sąskaitomis, kurių vertė viršija 3 000 (tris tūkstančius eurų) Eur be PVM. Užsakovas turi teisę pareikalauti faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų ir už kelionių organizavimo paslaugas, kurių vertė mažesnė nei nurodyta šiame punkte.
Teikėjas nereikalauja Pirkimo Sutarties įvykdymo užtikrinimo
Teikėjas, nepateikęs bilietų ir/ar kitų kelionės dokumentų ar pavėlavęs juos pateikti, netinkamai ar ne laiku suteikęs ar nesuteikęs kitų konkrečiame užsakyme nurodytų paslaugų, Užsakovui pareikalavus, sumoka Užsakovui 200,00 Eur (dviejų šimtų eurų, 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Užsakovo pareikalavimo dienos.
Teikėjas nereikalauja Pirkimo Sutarties įvykdymo užtikrinimo
Teikėjas, nepateikęs bilietų ir/ar kitų kelionės dokumentų ar pavėlavęs juos pateikti, netinkamai ar ne laiku suteikęs ar nesuteikęs kitų konkrečiame užsakyme nurodytų paslaugų, Užsakovui pareikalavus, sumoka Užsakovui 200,00 Eur (dviejų šimtų eurų, 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Užsakovo pareikalavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-06
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668368
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |