Kietųjų baldų ir darbo kėdžių (įvairių socialinių grupių asmenims skirtam bendrabučio pastatui, adresu: Lampėdžių g. 10, Kaunas) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Vilutytė
Telefonas:
+370 37423285
El. paštas:
asta.vilutyte@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=750738Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=750738&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kietųjų baldų ir darbo kėdžių (įvairių socialinių grupių asmenims skirtam bendrabučio pastatui, adresu: Lampėdžių g. 10, Kaunas) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39151000
-
Įvairūs baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kietųjų baldų ir darbo kėdžių, įskaitant jų pagaminimą (jeigu konkurso metu pasiūlyti
nepagaminti baldai), pristatymą ir surinkimą, atitinkančių sutarties 1 priede (techninėje
specifikacijoje) nurodytus reikalavimus, pirkimas.
nepagaminti baldai), pristatymą ir surinkimą, atitinkančių sutarties 1 priede (techninėje
specifikacijoje) nurodytus reikalavimus, pirkimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38622000
-
Veidrodžiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lampėdžių g. 10, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kietųjų baldų ir darbo kėdžių, įskaitant jų pagaminimą (jeigu konkurso metu pasiūlyti
nepagaminti baldai), pristatymą ir surinkimą, atitinkančių sutarties 1 priede (techninėje
specifikacijoje), kuris yra neatskiriama sutarties dalis, nurodytus reikalavimus (toliau – prekės), pirkimas. Tiekėjas, su kuriuo bus sudaryta pirkimo sutartis, prekes turės pristatyti adresu Lampėdžių g. 10, Kaune, jas sunešti ir surinkti ne vėliau kaip per 70 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Perkamos prekės ir jų kiekiai: spintos – 114 vnt., rašomieji stalai – 12 vnt., darbo kėdės – 12 vnt., pakabinamos vonios spintelės su veidrodžiais – 102 vnt.
nepagaminti baldai), pristatymą ir surinkimą, atitinkančių sutarties 1 priede (techninėje
specifikacijoje), kuris yra neatskiriama sutarties dalis, nurodytus reikalavimus (toliau – prekės), pirkimas. Tiekėjas, su kuriuo bus sudaryta pirkimo sutartis, prekes turės pristatyti adresu Lampėdžių g. 10, Kaune, jas sunešti ir surinkti ne vėliau kaip per 70 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Perkamos prekės ir jų kiekiai: spintos – 114 vnt., rašomieji stalai – 12 vnt., darbo kėdės – 12 vnt., pakabinamos vonios spintelės su veidrodžiais – 102 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
irkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už prekes atsiskaitoma sutartyje nustatyta tvarka per 30 kalendorinių dienų nuo tiekėjo pateiktų
mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas delspinigiais ir baudomis.
Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (pirkimo sąlygų 4 priede).
mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas delspinigiais ir baudomis.
Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (pirkimo sąlygų 4 priede).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-28
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-06-28
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-28
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
43321
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-02-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |