Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbų su darbo projekto parengimu viešasis pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Indrė Pacauskaitė-Navickienė
Telefonas: +370 37305553
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=747752
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbų su darbo projekto parengimu viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45259100  -  Nuotekų įrenginių remonto ir priežiūros darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbų su darbais susijusių paslaugų viešasis pirkimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45259100  -  Nuotekų įrenginių remonto ir priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbai su darbo projekto parengimo paslaugomis ir dokumentų, reikalingų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Darbų ir su darbais susijusių paslaugų terminas – 6 mėnesiai nuo darbų pradžios. Darbų ir su darbais susijusių paslaugų terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 3 (trims) mėnesiams dėl aplinkybių, nurodytų pirkimo sutarties projekto (pirkimo sąlygų 3 priedas) 6.4. punkte.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti pašalinimo pagrindų bei atitikti nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir kartu su pasiūlymu pateikti pirkimo dokumentų 4 priede pateiktą EBVPD.
EBVPD – aktuali tiekėjo deklaracija, pakeičianti kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus, kuria tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi (išskyrus kvazisubtiekėjus), preliminariai patvirtina, jog nėra pirkimo dokumentuose nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų ir tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus. Jei pirkimo procedūroje dalyvauja ūkio subjektų grupė, kiekvienas dalyvaujantis ūkio subjektas pateikia atskirai užpildytą EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjas Užsakovui privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo dydis – 5 proc. nuo Sutarties vertės. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti visą Paslaugų teikimo laikotarpį. Paslaugų teikėjas Sutarties įvykdymo užtikrinimą gali pateikti vieniems metams, o prieš baigiantis šiam terminui jį pratęsti taip, kad Sutarties įvykdymo užtikrinimas nepertraukiamai galiotų visą Paslaugų teikimo laikotarpį + 30 kalendorinių dienų jam pasibaigus.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-02-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-02-08
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 490941
Faksas: +370 324164

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Žr. Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrių.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-01-26

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.