Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbų su darbo projekto parengimu viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Indrė Pacauskaitė-Navickienė
Telefonas:
+370 37305553
El. paštas:
indre.navickiene@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=747752Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=747752&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbų su darbo projekto parengimu viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45259100
-
Nuotekų įrenginių remonto ir priežiūros darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbų su darbais susijusių paslaugų viešasis pirkimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45259100
-
Nuotekų įrenginių remonto ir priežiūros darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kitos paskirties inžinerinio statinio (nuotekų valykla) Žiglos g. 91, Viršužiglio k., Taurakiemio sen., Kauno r. rekonstravimo rangos darbai su darbo projekto parengimo paslaugomis ir dokumentų, reikalingų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų ir su darbais susijusių paslaugų terminas – 6 mėnesiai nuo darbų pradžios. Darbų ir su darbais susijusių paslaugų terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 3 (trims) mėnesiams dėl aplinkybių, nurodytų pirkimo sutarties projekto (pirkimo sąlygų 3 priedas) 6.4. punkte.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti pašalinimo pagrindų bei atitikti nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir kartu su pasiūlymu pateikti pirkimo dokumentų 4 priede pateiktą EBVPD.
EBVPD – aktuali tiekėjo deklaracija, pakeičianti kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus, kuria tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi (išskyrus kvazisubtiekėjus), preliminariai patvirtina, jog nėra pirkimo dokumentuose nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų ir tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus. Jei pirkimo procedūroje dalyvauja ūkio subjektų grupė, kiekvienas dalyvaujantis ūkio subjektas pateikia atskirai užpildytą EBVPD.
EBVPD – aktuali tiekėjo deklaracija, pakeičianti kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus, kuria tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi (išskyrus kvazisubtiekėjus), preliminariai patvirtina, jog nėra pirkimo dokumentuose nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų ir tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus. Jei pirkimo procedūroje dalyvauja ūkio subjektų grupė, kiekvienas dalyvaujantis ūkio subjektas pateikia atskirai užpildytą EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas Užsakovui privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo dydis – 5 proc. nuo Sutarties vertės. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti visą Paslaugų teikimo laikotarpį. Paslaugų teikėjas Sutarties įvykdymo užtikrinimą gali pateikti vieniems metams, o prieš baigiantis šiam terminui jį pratęsti taip, kad Sutarties įvykdymo užtikrinimas nepertraukiamai galiotų visą Paslaugų teikimo laikotarpį + 30 kalendorinių dienų jam pasibaigus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-08
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 324164
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Žr. Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrių.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |