Kitos paskirties inžinerinių statinių skvere, vad. Liepų alėja, esančiame tarp Vyčio Kryžiaus g. ir Garliavos pl., Kaune, statybos darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Gineta Bartkuvienė
Telefonas:
+370 37209491
El. paštas:
gineta.bartkuviene@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772397Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=772397&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kitos paskirties inžinerinių statinių skvere, vad. Liepų alėja, esančiame tarp Vyčio Kryžiaus g. ir Garliavos pl., Kaune, statybos darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112710
-
Kraštovaizdžio darbai žaliosiose zonose
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjas įsipareigoja per Sutartyje nustatytus Darbų atlikimo ir Statybos užbaigimo terminus, laikydamasis Darbų vykdymo grafiko ir Sutartyje nustatytomis sąlygomis atlikti, perduoti ir užbaigti kitos paskirties inžinerinių statinių skvere, vad. Liepų alėja, esančiame tarp Vyčio Kryžiaus g. ir Garliavos pl., Kaune, darbus pagal techninį darbo projektą ir suteikti Darbams atlikti būtinas inžinerines paslaugas, kaip numatyta Sutartyje, ir ištaisyti po Darbų atlikimo termino nustatytus defektus, o Užsakovas įsipareigoja sudaryti Tiekėjui būtinas sąlygas Darbams atlikti, Sutartyje numatyta tvarka priimti tinkamai atliktų Darbų rezultatą ir sumokėti Tiekėjui Sutarties Kainą Sutartyje numatytomis sąlygomis ir tvarka.
Darbų atlikimo terminas yra ne ilgesnis kaip 12 mėnesių nuo statybos darbų pradžios. Darbų atlikimo stabdymo laikotarpis į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas.
Darbų atlikimo terminas yra ne ilgesnis kaip 12 mėnesių nuo statybos darbų pradžios. Darbų atlikimo stabdymo laikotarpis į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45112710
-
Kraštovaizdžio darbai žaliosiose zonose
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tiekėjas įsipareigoja per Sutartyje nustatytus Darbų atlikimo ir Statybos užbaigimo terminus, laikydamasis Darbų vykdymo grafiko ir Sutartyje nustatytomis sąlygomis atlikti, perduoti ir užbaigti kitos paskirties inžinerinių statinių skvere, vad. Liepų alėja, esančiame tarp Vyčio Kryžiaus g. ir Garliavos pl., Kaune, darbus pagal techninį darbo projektą ir suteikti Darbams atlikti būtinas inžinerines paslaugas ir ištaisyti po Darbų atlikimo termino nustatytus defektus, o Užsakovas įsipareigoja sudaryti Tiekėjui būtinas sąlygas Darbams atlikti, priimti tinkamai atliktų Darbų rezultatą ir sumokėti Tiekėjui Sutarties Kainą.
Darbų atlikimo terminas yra ne ilgesnis kaip 12 mėnesių nuo statybos darbų pradžios. Darbų atlikimo stabdymo laikotarpis į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas.
Darbų atlikimo terminas yra ne ilgesnis kaip 12 mėnesių nuo statybos darbų pradžios. Darbų atlikimo stabdymo laikotarpis į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją ir tik turint pagrįstų abejonių dėl tiekėjo patikimumo.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją ir tik turint pagrįstų abejonių dėl tiekėjo patikimumo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartis įsigalioja abiem Sutarties Šalims pasirašius Sutartį ir Tiekėjui per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikus Užsakovui Sutarties 7.11 papunktyje nurodyto dydžio Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimo Užsakovui diena yra laikoma Sutarties įsigaliojimo diena. Šalims nepasirašius Sutarties ir (ar) Tiekėjui per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos nepateikus tinkamo Sutarties įvykdymo užtikrinimo Užsakovui, Sutartis neįsigalioja.
Sutarčiai įsigaliojus, ji galioja iki visiško Sutartyje numatytų įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 24 mėnesius, arba iki Sutarties nutraukimo. Sutarties galiojimo pasibaigimas neatleidžia Šalių nuo visiško Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų įvykdymo. Pasirašant popierinę Sutartį, ji sudaroma 2 (dviem) vienodos teisinės galios egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra reikalaujamas.
Sutarčiai įsigaliojus, ji galioja iki visiško Sutartyje numatytų įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 24 mėnesius, arba iki Sutarties nutraukimo. Sutarties galiojimo pasibaigimas neatleidžia Šalių nuo visiško Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų įvykdymo. Pasirašant popierinę Sutartį, ji sudaroma 2 (dviem) vienodos teisinės galios egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra reikalaujamas.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-24
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-11-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-24
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
43321
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |