KITŲ TRANSPORTO STATINIŲ (TILTŲ,VIADUKŲ,ESTAKADŲ IR T.T.) ESANČIŲ VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIUOSE, TECHNINIŲ DARBO PROJEKTŲ PARENGIMAS IR PROJEKTŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
188710638
J. Basanavičiaus g. 36
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Danguolė Zavarzinienė
Telefonas:
+370 52329616
El. paštas:
danguole.zavarziniene@lakd.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.lakd.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4495
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=699447Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=699447&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Automobilių keliai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
KITŲ TRANSPORTO STATINIŲ (TILTŲ,VIADUKŲ,ESTAKADŲ IR T.T.) ESANČIŲ VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIUOSE, TECHNINIŲ DARBO PROJEKTŲ PARENGIMAS IR PROJEKTŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kitų transporto statinių (tiltų, viadukų, estakadų ir t.t.), esančių valstybinės reikšmės keliuose, techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 867768.60
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I kategorija. Kitų transporto statinių (tiltų, viadukų, estakadų ir t.t.), esančių valstybinės reikšmės keliuose, techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I kategorija. Kitų transporto statinių (tiltų, viadukų, estakadų ir t.t.), esančių valstybinės reikšmės keliuose, techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 694214.88
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
DPS galiojimo terminas gali būti keičiamas: Perkančioji organizacija turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimo terminą arba jį pratęsti, jei neviršijama numatoma DPS maksimali apimtis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas nesinaudojant CPO katalogu, nes jame siūlomos paslaugos neatitinka poreikių. Projektavimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas teikiantys teikėjai privalo turėti reikiamą patirtį ir patyrusius kvalifikuotus specialistus. Perkamas paslaugų paketas, kuriame ne tik projektavimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos, bet ir kiti tyrinėjimai.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II kategorija. Kt. tr. stat., esančių valstybinės reikšmės keliuose ir kurie yra kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje, TDP parengimas ir PVP
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
II kategorija. Kt. tr. stat., esančių valstybinės reikšmės keliuose ir kurie yra kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje, TDP parengimas ir PVP
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 173553.72
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
DPS galiojimo terminas gali būti keičiamas: Perkančioji organizacija turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimo terminą arba jį pratęsti, jei neviršijama numatoma DPS maksimali apimtis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas nesinaudojant CPO katalogu, nes jame siūlomos paslaugos neatitinka poreikių. Projektavimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas teikiantys teikėjai privalo turėti reikiamą patirtį ir patyrusius kvalifikuotus specialistus. Perkamas paslaugų paketas, kuriame ne tik projektavimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos, bet ir kiti tyrinėjimai.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti pirkimo dokumentų 4 priede.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti pirkimo dokumentų 4 priede.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Konkrečių pirkimų atvejais sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimui numatytas sutarties įvykdymo sąlygų užtikrinimo dokumentas bei sutartyje numatyti delspinigiai ir baudos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Ribotas konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2025-04-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija pirmąjį kvietimą teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo DPS pagrindu išsiųs tik įvertinusi gautas paraiškas gautas iki 2023 m. balandžio 28 d. 9:00 val.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
LT-08217
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |