Klaipėdos Lypkių Katilinės vandens paruošimo baro rekonstrukcija, įrengiant naujus vandens paruošimo, valymo ir deaeravimo įrenginius
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams:
Skaidra Tunaitienė
Telefonas:
+370 46392226
El. paštas:
skaidra.tunaitiene@klenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12925
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=763321Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=763321&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Klaipėdos Lypkių Katilinės vandens paruošimo baro rekonstrukcija, įrengiant naujus vandens paruošimo, valymo ir deaeravimo įrenginius
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45259900
-
Įrangos modernizavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vandens paruošimui, membraninio deaeravimo sistemai suprojektuoti ir įrengti naujus mechaninio valymo, minkštinimo filtrus su pagalbiniais įrenginiais vietoje dabar esančios sistemos prieš atbulinės osmozės įrenginius. Rangovas turi atlikti visus projektavimo, demontavimo, statybos, įrenginių pirkimo, tiekimo, montavimo, bandymo ir derinimo darbus, vandens valymo sistemos ir deaeratoriaus įrengimą ir pajungimą į tinklą
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42912320
-
Deaeracijos aparatai
31154000
-
Nenutrūkstamojo maitinimo šaltiniai
31712000
-
Mikroelektronikos įrenginiai ir aparatai bei mikrosistemos
38800000
-
Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
32420000
-
Tinklo įranga
45314000
-
Telekomunikacijų įrangos įrengimas
51600000
-
Kompiuterių ir biuro įrangos montavimo paslaugos
51900000
-
Vadovavimo ir valdymo sistemų įrengimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vandens paruošimui, membraninio deaeravimo sistemai suprojektuoti ir įrengti naujus mechaninio valymo, minkštinimo filtrus su pagalbiniais įrenginiais vietoje dabar esančios sistemos prieš atbulinės osmozės įrenginius. Rangovas turi atlikti visus projektavimo, demontavimo, statybos, įrenginių pirkimo, tiekimo, montavimo, bandymo ir derinimo darbus, vandens valymo sistemos ir deaeratoriaus įrengimą ir pajungimą į tinklą
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir /ar kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiamasi, privalo atitikti privalomus pašalinimo pagrindų nebuvimo reikalavimus. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Dalyvis privalo užtikrinti savo Pasiūlymo galiojimą ne mažesne kaip 3 000 eurų suma vienu iš šių būdų: pirmo pareikalavimo banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimas.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 5 (penki) proc. Sutarties vertės. Užtikrinimo būdas: Užsakovo šalies ar užsienio šalies bankų išduota besąlyginė garantija arba draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo raštas.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 5 (penki) proc. Sutarties vertės. Užtikrinimo būdas: Užsakovo šalies ar užsienio šalies bankų išduota besąlyginė garantija arba draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo raštas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Mokėjimai už atliktus Darbus atliekami ne dažniau nei kas mėnesį už faktiškai, tinkamai ir kokybiškai atliktus Darbus, pagal pateiktus atliktų darbų aktus.
Atliekant mokėjimus Užsakovas sulaiko 5 (penki) proc. mokėtinos sumos nuo kiekvienos PVM sąskaitoje – faktūroje nurodytos sumos.
Sulaikyta suma išmokama Rangovui įvykdžius visus Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus ir pasirašius galutinį Darbų perdavimo – priėmimo aktą.
Atsiskaitymo laikotarpis: 30 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
Atliekant mokėjimus Užsakovas sulaiko 5 (penki) proc. mokėtinos sumos nuo kiekvienos PVM sąskaitoje – faktūroje nurodytos sumos.
Sulaikyta suma išmokama Rangovui įvykdžius visus Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus ir pasirašius galutinį Darbų perdavimo – priėmimo aktą.
Atsiskaitymo laikotarpis: 30 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas, neatlikęs Darbų per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 (penkias šimtąsias) proc. dydžio delspinigius nuo neatliktų ar netinkamai atliktų darbų vertės, už kiekvieną uždelstą dieną, jei Sutarties SD nenumatyta kitaip. Rangovas taip pat įsipareigoja atlyginti dėl Sutarties neįvykdymo sutartu laiku Užsakovo patirtus tiesioginius nuostolius. Jei Užsakovas pareiškia reikalavimą atlyginti patirtus nuostolius, Užsakovo reikalavimas sumažinamas priskaičiuotų delspinigių suma.
Už nustatytų projektavimo trūkumų nepašalinimą per Sutartyje nustatytą terminą, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 (penkias šimtąsias) procento nuo Sutarties SD nustatytos projektavimo kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Už nustatytų projektavimo trūkumų nepašalinimą per Sutartyje nustatytą terminą, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 (penkias šimtąsias) procento nuo Sutarties SD nustatytos projektavimo kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.4)
Informacija apie sprendimų ar pasiūlymų skaičiaus mažinimą derybų ar dialogo metu
Taikoma į etapus suskirstyta procedūra, kad būtų laipsniškai sumažintas aptartinų sprendimų ar pasiūlymų, dėl kurių bus deramasi, skaičius
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-27
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Tikslu nustatyti Darbų apimtis, savo galimybes, riziką, potencialias išlaidas bei išsiaiškinti kitas aplinkybes, svarbias ruošiant pasiūlymą, tiekėjui rekomenduojama atvykti apžiūrėti Darbų vykdymo vietą. Darbų vykdymo vietos apžiūra vyks dalyvaujant perkančiojo subjekto įgaliotam atstovui.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |