Klaipėdos miesto nelegalių sąvartynų, užterštų pavienių teritorijų tvarkymo ir naudotų padangų surinkimo bei išvežimo paslaugų rinkos dalyvių konsultacija
Rinkos konsultacija
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Gocentė
Telefonas:
+370 46396104
El. paštas:
zivile.gocente@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687435Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Objektas
II.1)
Išankstinės konsultacijos objektas. Informacija, kokio indėlio tikimasi iš konsultacijai kviečiamų subjektų
Klaipėdos miesto nelegalių sąvartynų, užterštų pavienių teritorijų tvarkymo ir naudotų padangų surinkimo bei išvežimo paslaugų rinkos dalyvių konsultacija. Iš rinkos dalyvių tikimasi pastabų bei siūlymų pateiktai išankstinei informacijai, taip pat atsakymų į klausimus pateikimo
II.2)
Išankstinės konsultacijos tikslas
Pasirengimas pirkimui ir pranešimas tiekėjams apie savo planus ir reikalavimus
II.3)
Išankstinės konsultacijos būdas
CVP IS priemonėmis
II.4)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90531000
-
Sąvartynų tvarkymo paslaugos
II.5)
Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė
Data:
2023-02-14
Vietos laikas:
23:30
III dalis: Papildoma informacija
III)
PAPILDOMA INFORMACIJA
Rinkos konsultacija skelbiama iki pirkimo pradžios. Rinkos konsultacija nėra skelbimas apie pirkimą ar išankstinis skelbimas apie pirkimą. Šios rinkos konsultacijos paskelbimu dalyviai nėra kviečiami varžytis dėl pirkimo sutarties.
Atsakymus į klausimus ir pastabas teikti CVP IS priemonėmis (siunčiant pranešimą).
Darbai vykdomi remiantis technine specifikacija.
Pridedama techninė specifikacija ir preliminarūs kiekiai.
Paslaugos teikiamos 36 mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Paslaugų gavėjas kiekvienu atveju atskirai pateikia raštišką užsakymą, kuriame nurodoma paslaugų teikimo pradžia, vieta, paslaugų teikimo terminas:
1. Užteršta teritorija iki 30 m² turi būti sutvarkoma ne vėliau kaip per 3 darbo dienas;
2. Užteršta teritorija virš 30 m² turi būti sutvarkoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų.
3. Užsakymo terminai, pagal raštišką Paslaugų gavėjo nurodymą, gali būti keičiami ar nurodytos paslaugos laikinai stabdomi dėl oro klimatinių sąlygų, dėl paslaugų teikimo darbų eiliškumo pasikeitimo.
Atsakymus į klausimus ir pastabas teikti CVP IS priemonėmis (siunčiant pranešimą).
Darbai vykdomi remiantis technine specifikacija.
Pridedama techninė specifikacija ir preliminarūs kiekiai.
Paslaugos teikiamos 36 mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Paslaugų gavėjas kiekvienu atveju atskirai pateikia raštišką užsakymą, kuriame nurodoma paslaugų teikimo pradžia, vieta, paslaugų teikimo terminas:
1. Užteršta teritorija iki 30 m² turi būti sutvarkoma ne vėliau kaip per 3 darbo dienas;
2. Užteršta teritorija virš 30 m² turi būti sutvarkoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų.
3. Užsakymo terminai, pagal raštišką Paslaugų gavėjo nurodymą, gali būti keičiami ar nurodytos paslaugos laikinai stabdomi dėl oro klimatinių sąlygų, dėl paslaugų teikimo darbų eiliškumo pasikeitimo.
III.1)
Paskelbimo data
2023-02-09
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |