Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2,
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams:
Vilma Armalienė
Telefonas:
+370 46452332
El. paštas:
vilma.armaliene@klaipedos-r.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.klaipedos-r.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6687
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728768Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728768&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
Pirkimo objektas skaidomas į dvi dalis:
I pirkimo dalis: Klaipėdos rajono savivaldybės (Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
II pirkimo dalis: Klaipėdos rajono savivaldybės (be Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
Pirkimo objektas skaidomas į dvi dalis:
I pirkimo dalis: Klaipėdos rajono savivaldybės (Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
II pirkimo dalis: Klaipėdos rajono savivaldybės (be Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I pirkimo dalis: Klaipėdos rajono savivaldybės (Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėdos rajono Gargždų seniūnija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės (Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II pirkimo dalis: Klaipėdos rajono savivaldybės (be Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėdos rajono seniūnijos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės (be Gargždų seniūnijos) vietinės reikšmės kelių (gatvių) dangos rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį (VPĮ 88 straipsnio 5 dalies nuostatų taikymo atvejais ir subtiekėjai), atitinka specialiosiose pirkimo sąlygose pagal VPĮ 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai).
2. Atskirą EBVPD pildo: tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį; pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl subtiekėjų pašalinimo pagrindų); fiziniai asmenys, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti Pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 (kvazisubtiekėjai) (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl fizinių asmenų, kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi ir kuriuos, pirkimo laimėjimo atveju, tiekėjas ketina įdarbinti, pašalinimo pagrindų).
3. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
4. EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami.
5. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams ir, jeigu taikytina, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
2. Atskirą EBVPD pildo: tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį; pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl subtiekėjų pašalinimo pagrindų); fiziniai asmenys, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti Pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 (kvazisubtiekėjai) (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl fizinių asmenų, kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi ir kuriuos, pirkimo laimėjimo atveju, tiekėjas ketina įdarbinti, pašalinimo pagrindų).
3. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
4. EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami.
5. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams ir, jeigu taikytina, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Išankstinis mokėjimas Rangovui neatliekamas.
2. Atsiskaitymas už atliktus ir techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančius Darbus atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimas (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu), ar kredito unijos garantija). Rangovas gali pateikti popierinę arba elektroninėmis priemonėmis suformuotą draudimo dokumento versiją, kuri turi būti pasirašyta draudimo dokumentus išdavusio ūkio subjekto įgalioto asmens saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės (EUR be PVM). Rangovas pateikia ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos. Rangovas turi pateikti mokėjimo pavedimo ar kito mokėjimą už draudimą įrodančio dokumento kopiją.
2. Atsiskaitymas už atliktus ir techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančius Darbus atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimas (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu), ar kredito unijos garantija). Rangovas gali pateikti popierinę arba elektroninėmis priemonėmis suformuotą draudimo dokumento versiją, kuri turi būti pasirašyta draudimo dokumentus išdavusio ūkio subjekto įgalioto asmens saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės (EUR be PVM). Rangovas pateikia ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos. Rangovas turi pateikti mokėjimo pavedimo ar kito mokėjimą už draudimą įrodančio dokumento kopiją.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-24
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-02-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-24
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 210 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |