Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių/gatvių žiemos sezono metu mechanizuotos sniego valymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams:
Sandra Vilė
Telefonas:
+370 46452332
El. paštas:
sandra.vile@klaipedos-r.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.klaipedos-r.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6687
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=658033Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=658033&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių/gatvių žiemos sezono metu mechanizuotos sniego valymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90620000
-
Sniego valymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių/gatvių žiemos sezono metu mechanizuotos sniego valymo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
1 pirkimo dalis: Gargždų seniūnijoje
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90620000
-
Sniego valymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gargždų seniūnija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių/gatvių žiemos sezono metu mechanizuotos sniego valymo paslaugos Gargždų seniūnijoje:
Mechanizuotas sniego valymas nuo kelių ir gatvių; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas smėlio –druskos mišiniu; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas druskos tirpalu; Mechanizuotas šaligatvių, aikščių, automobilių aikštelių sniego valymas; Smėlio - druskos mišinio atvežimas ir pakrovimas į dėžes; Sniego išvežimas.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 360 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 180 000,00 EUR su PVM.
Mechanizuotas sniego valymas nuo kelių ir gatvių; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas smėlio –druskos mišiniu; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas druskos tirpalu; Mechanizuotas šaligatvių, aikščių, automobilių aikštelių sniego valymas; Smėlio - druskos mišinio atvežimas ir pakrovimas į dėžes; Sniego išvežimas.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 360 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 180 000,00 EUR su PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
2 pirkimo dalis: Sendvario seniūnijoje
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90620000
-
Sniego valymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Sendvario seniūnija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių/gatvių žiemos sezono metu mechanizuotos sniego valymo paslaugos Sendvario seniūnijoje:
Mechanizuotas sniego valymas nuo kelių ir gatvių; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas smėlio –druskos mišiniu; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas druskos tirpalu; Mechanizuotas šaligatvių, aikščių, automobilių aikštelių sniego valymas; Smėlio - druskos mišinio atvežimas ir pakrovimas į dėžes; Sniego išvežimas.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 150 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 75 000,00 EUR su PVM.
Mechanizuotas sniego valymas nuo kelių ir gatvių; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas smėlio –druskos mišiniu; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas druskos tirpalu; Mechanizuotas šaligatvių, aikščių, automobilių aikštelių sniego valymas; Smėlio - druskos mišinio atvežimas ir pakrovimas į dėžes; Sniego išvežimas.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 150 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 75 000,00 EUR su PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
3 pirkimo dalis: Kretingalės, Endriejavo, Vėžaičių, Dauparų-Kvietinių seniūnijose
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90620000
-
Sniego valymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kretingalės, Endriejavo, Vėžaičių, Dauparų-Kvietinių seniūnijose
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių/gatvių žiemos sezono metu mechanizuotos sniego valymo paslaugos Kretingalės, Endriejavo, Vėžaičių, Dauparų-Kvietinių seniūnijose:
Mechanizuotas sniego valymas nuo kelių ir gatvių; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas smėlio –druskos mišiniu; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas druskos tirpalu; Mechanizuotas šaligatvių, aikščių, automobilių aikštelių sniego valymas; Smėlio - druskos mišinio atvežimas ir pakrovimas į dėžes; Sniego išvežimas.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 168 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 90 000,00 EUR su PVM.
Mechanizuotas sniego valymas nuo kelių ir gatvių; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas smėlio –druskos mišiniu; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas druskos tirpalu; Mechanizuotas šaligatvių, aikščių, automobilių aikštelių sniego valymas; Smėlio - druskos mišinio atvežimas ir pakrovimas į dėžes; Sniego išvežimas.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 168 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 90 000,00 EUR su PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
4 pirkimo dalis: : Priekulės, Dovilų, Agluonėnų, Veiviržėnų, Judrėnų seniūnijose
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90620000
-
Sniego valymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Priekulės, Dovilų, Agluonėnų, Veiviržėnų, Judrėnų seniūnijos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių/gatvių žiemos sezono metu mechanizuotos sniego valymo paslaugos Priekulės, Dovilų, Agluonėnų, Veiviržėnų, Judrėnų seniūnijose: Mechanizuotas sniego valymas nuo kelių ir gatvių; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas smėlio –druskos mišiniu; Mechanizuotas kelių ir gatvių pabarstymas druskos tirpalu; Mechanizuotas šaligatvių, aikščių, automobilių aikštelių sniego valymas; Smėlio - druskos mišinio atvežimas ir pakrovimas į dėžes; Sniego išvežimas.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 249 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 150 000,00 EUR su PVM.
Paslaugų bus perkama maksimaliai už 249 000,00 EUR su PVM, minimaliai už 150 000,00 EUR su PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: 1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD (Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus ir, jei taikoma, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai).
2. Kartu su pasiūlymu užpildytą atskirą EBVPD turi pateikti: Pasiūlymą pateikęs tiekėjas; Kiekvienas tiekėjų grupės partneris atskirai savo EBVPD, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė; Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais bus remiamasi, įrodinėjant kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams pagal VPĮ 49 straipsnį.
3. Jei tiekėjas ketina įdarbinti ekspertą (fizinį asmenį), tai ekspertas (fizinis asmuo) neturi užpildyti atskiro EBVPD.
4. Kartu su pasiūlymu EBVPD privalo pateikti visi Pirkime dalyvaujantys tiekėjai, tačiau pasiūlymus teikiantys tiekėjai kartu su pasiūlymu tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos (toliau – EBVPD deklaruoti duomenys) atitiktį patvirtinančių dokumentų teikti neprivalo.
5. Aktualius dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį perkančiosios organizacijos nustatytiems kvalifikacijos bei, jeigu taikoma, kokybės vadybos sistemos bei (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams, privalės pateikti tik tas dalyvis, kurio ekonominis naudingumas prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias, t. y. tik preliminarus laimėtojas, tačiau perkančioji organizacija turi teisę bet kuriuo pirkimo procedūros metu paprašyti šiuos dokumentus (visus ar dalį jų) pateikti ir kitų tiekėjų, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą Pirkimo procedūrų atlikimą.
6. EBVPD forma pateikiama https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. EBVPD pildymo rekomendacijos pateikiamos adresu: http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
2. Kartu su pasiūlymu užpildytą atskirą EBVPD turi pateikti: Pasiūlymą pateikęs tiekėjas; Kiekvienas tiekėjų grupės partneris atskirai savo EBVPD, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė; Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais bus remiamasi, įrodinėjant kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams pagal VPĮ 49 straipsnį.
3. Jei tiekėjas ketina įdarbinti ekspertą (fizinį asmenį), tai ekspertas (fizinis asmuo) neturi užpildyti atskiro EBVPD.
4. Kartu su pasiūlymu EBVPD privalo pateikti visi Pirkime dalyvaujantys tiekėjai, tačiau pasiūlymus teikiantys tiekėjai kartu su pasiūlymu tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos (toliau – EBVPD deklaruoti duomenys) atitiktį patvirtinančių dokumentų teikti neprivalo.
5. Aktualius dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį perkančiosios organizacijos nustatytiems kvalifikacijos bei, jeigu taikoma, kokybės vadybos sistemos bei (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams, privalės pateikti tik tas dalyvis, kurio ekonominis naudingumas prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias, t. y. tik preliminarus laimėtojas, tačiau perkančioji organizacija turi teisę bet kuriuo pirkimo procedūros metu paprašyti šiuos dokumentus (visus ar dalį jų) pateikti ir kitų tiekėjų, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą Pirkimo procedūrų atlikimą.
6. EBVPD forma pateikiama https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. EBVPD pildymo rekomendacijos pateikiamos adresu: http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Išankstinis mokėjimas neatliekamas. Už faktiškai suteiktas bei techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančias Paslaugas Pirkėjas sumoka tiekėjui per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos;
2. Pirkėjas, nesant apmokėjimo sulaikymo pagrindų, uždelsęs laiku atsiskaityti už suteiktas Paslaugas, moka 0,02 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną vėlavimo dieną.
3. Tiekėjo prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas 1000,00 EUR vertės dydžio bauda. Jei Tiekėjas nevykdo savo Sutartinių įsipareigojimų ar vykdo juos netinkamai, Pirkėjas kiekvieną kartą pareikalauja sumokėti baudą.
4. Bendras Paslaugų teikimo terminas, kurio metu Pirkėjas galės užsakyti iš Tiekėjo konkrečias Paslaugas, yra 35 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Bendras Paslaugų teikimo terminas negalės būti pratęstas.
2. Pirkėjas, nesant apmokėjimo sulaikymo pagrindų, uždelsęs laiku atsiskaityti už suteiktas Paslaugas, moka 0,02 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną vėlavimo dieną.
3. Tiekėjo prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas 1000,00 EUR vertės dydžio bauda. Jei Tiekėjas nevykdo savo Sutartinių įsipareigojimų ar vykdo juos netinkamai, Pirkėjas kiekvieną kartą pareikalauja sumokėti baudą.
4. Bendras Paslaugų teikimo terminas, kurio metu Pirkėjas galės užsakyti iš Tiekėjo konkrečias Paslaugas, yra 35 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Bendras Paslaugų teikimo terminas negalės būti pratęstas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-03
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-01-03
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-03
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 210 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas elektroniniu būdu. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-29
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |