Trečiadienis, gruodžio 17 d.

Klaipėdos švietimo įstaigų patalpų paprastojo remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Gocentė
Telefonas: +370 46396104
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipeda.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=749230
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Klaipėdos švietimo įstaigų patalpų paprastojo remonto darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Klaipėdos švietimo įstaigų patalpų paprastojo remonto darbai. Pirkimas skaidomas į 3 atskiras pirkimo dalis.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 151239.67  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazijos, Kretingos g. 23, valgyklos lubų su apšvietimu ir šoninės laiptinės remonto darbai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazijos, Kretingos g. 23, valgyklos lubų su apšvietimu ir šoninės laiptinės remonto darbai. Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 4 priedas). Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 75 000,00 Eur su PVM (arba 61 983,47 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM). Preliminarūs I pirkimo dalies perkamų darbų kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, jie Sutarties vykdymo metu pagal Perkančiosios organizacijos poreikį gali būti mažinami arba didinami. Minimaliai darbų šiai pirkimo daliai bus užsakoma už 65 000,00 Eur su PVM (arba 53 719,01 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), maksimaliai darbų gali būti užsakoma už ne daugiau kaip 80 000,00 Eur su PVM (arba 66 115,70 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties vykdymo terminas, nustatytas Sutarties 4 p., gali būti pratęstas Užsakovo ir Rangovo rašytiniu susitarimu, jeigu atsiranda Sutarties projekte išvardytos aplinkybės.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Klaipėdos „Aitvaro“ gimnazijos, Paryžiaus Komunos g. 14, laiptinės remonto darbai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Klaipėdos „Aitvaro“ gimnazijos, Paryžiaus Komunos g. 14, laiptinės remonto darbai. Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 5 priedas). Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 50 000,00 Eur su PVM (arba 41 322,31 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM). Preliminarūs II pirkimo dalies perkamų darbų kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, jie Sutarties vykdymo metu pagal Perkančiosios organizacijos poreikį gali būti mažinami arba didinami. Minimaliai darbų šiai pirkimo daliai bus užsakoma už 40 000,00 Eur su PVM (arba 33 057,85 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), maksimaliai darbų gali būti užsakoma už ne daugiau kaip 58 000,00 Eur su PVM (arba 47 933,88 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties vykdymo terminas, nustatytas Sutarties 4 p., gali būti pratęstas Užsakovo ir Rangovo rašytiniu susitarimu, jeigu atsiranda Sutarties projekte išvardytos aplinkybės.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Klaipėdos „Versmės“ progimnazijos, I. Simonaitytės g. 2 Klaipėda, laiptinės remonto darbai
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Klaipėdos „Versmės“ progimnazijos, I. Simonaitytės g. 2 Klaipėda, laiptinės remonto darbai. Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 6 priedas). Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 40 000,00 Eur su PVM (arba 33 057,85 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM). Preliminarūs III pirkimo dalies perkamų darbų kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, jie Sutarties vykdymo metu pagal Perkančiosios organizacijos poreikį gali būti mažinami arba didinami. Minimaliai darbų šiai pirkimo daliai bus užsakoma už 30 000,00 Eur su PVM (arba 24 793,39 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), maksimaliai darbų gali būti užsakoma už ne daugiau kaip 45 000,00 Eur su PVM (arba 37 190,08 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių, dėl kurių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties vykdymo terminas, nustatytas Sutarties 4 p., gali būti pratęstas Užsakovo ir Rangovo rašytiniu susitarimu, jeigu atsiranda Sutarties projekte išvardytos aplinkybės.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pridedamuose pirkimo dokumentuose, sutarties V dalyje (Šalių atsakomybė) 17, 18, ir 19 punktuose numatomos baudos ir delspinigiai už pradelstus terminus, už nekokybiškai atliktus darbus ar paslaugas bei sutarties vykdymo metu pasitelktus, tačiau neišviešintus ūkio subjektus. Sutarties V dalyje (Šalių atsakomybė) 15 punkte numatyti užtikrinimai.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-02-19
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-05-19
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-02-19
Vietos laikas:  13:50
Vieta:  
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-02-06

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.