KLAIPĖDOS UNIVERSITETO SOCIALINIŲ IR HUMANITARINIŲ MOKSLŲ FAKULTETO INFRASTRUKTŪROS KONCENTRAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS BIBLIOTEKOS ĮRANGOS PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos universitetas
211951150
H.Manto g. 84, Klaipėda
Klaipėda
92294
LT
Asmuo ryšiams:
Evelina Radčenkaitė
Telefonas:
+8 46398927
El. paštas:
evelina.radcenkaite@ku.lt
Faksas:
+8 46398929
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ku.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5444
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666635Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666635&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
KLAIPĖDOS UNIVERSITETO SOCIALINIŲ IR HUMANITARINIŲ MOKSLŲ FAKULTETO INFRASTRUKTŪROS KONCENTRAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS BIBLIOTEKOS ĮRANGOS PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39150000
-
Įvairūs baldai bei įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami bibliotekos baldai (knygų stelažai, archyvinės spintos), įskaitant pagaminimą, pristatymą, sumontavimą: 57 mobilūs stelažai, 9 spintos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 86104.34
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39153100
-
Knygų stelažai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bibliotekos baldai (stelažai, archyvinės spintos), įskaitant pagaminimą , pristatymą, montavimą: 57 vnt. mobilių stelažų ir 9 spintos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 86104.34
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Klaipėdos Universiteto Socialinių ir Humanitarinių mokslų Fakulteto Infrastruktūros koncentravimas ir modernizavimas“, Nr. 09.1.1-CPVA-V-720-13-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti: pasiūlymą pateikęs tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjas už pristatytą ir sumontuotą kokybišką Įrangą Pardavėjui sumoka per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos – faktūros pateikimo Pirkėjui dienos. Atsižvelgiant į tai, kad Projektui įgyvendinti yra skirtos Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų lėšos, todėl Pirkėjui reikalingi ilgesni nei 30 kalendorinių dienų apmokėjimo terminai.
Pardavėjas, nustatytais terminais nepristatęs kokybiškos, naujos, nenaudotos, originaliame, nepažeistame, gamykliniame įpakavime Įrangos, moka Pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo nepristatytų Įrangos kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Pirkėjas, nustatytais terminais neatsiskaitęs už pristatytą kokybišką, naują, nenaudotą, originaliame, nepažeistame, gamykliniame įpakavime Įrangą, moka Pardavėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo neapmokėtos Įrangos kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
Pardavėjas, nustatytais terminais nepristatęs kokybiškos, naujos, nenaudotos, originaliame, nepažeistame, gamykliniame įpakavime Įrangos, moka Pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo nepristatytų Įrangos kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Pirkėjas, nustatytais terminais neatsiskaitęs už pristatytą kokybišką, naują, nenaudotą, originaliame, nepažeistame, gamykliniame įpakavime Įrangą, moka Pardavėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo neapmokėtos Įrangos kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-14
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-14
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Klaipėdos universitetas, Viešųjų pirkimų skyrius, H. Manto g. 84, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūra atliekama tiekėjams ar jų įgaliotiems atstovams nedalyvaujant. Stebėtojai dalyvauti Komisijos posėdžiuose nėra kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |