Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Gitana Marčienė
Telefonas:
+370 46396118
El. paštas:
gitana.marciene@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=655321Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=655321&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72212445
-
Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos. Pirkimas skaidomas į 2 pirkimo dalis:
I pirkimo dalis – kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugos. Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II pirkimo dalis – žinių bazės valdymo sistemos įdiegimo paslaugos. Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 40 000,00 Eur su PVM (arba 33 057,85 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
I pirkimo dalis – kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugos. Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II pirkimo dalis – žinių bazės valdymo sistemos įdiegimo paslaugos. Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 40 000,00 Eur su PVM (arba 33 057,85 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 55849.21
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72212445
-
Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I pirkimo dalis – kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugos. Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 22791.36
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prievolių vykdymo terminas sistemos įdiegimo paslaugoms numatytas Sutarties 4.1 p. gali būti pratęstas Paslaugų gavėjo ir Paslaugų teikėjo (-ų) rašytiniu susitarimu (-ais) ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto pavadinimas „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos mieste, II etapas“.
Projekto Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004
Projekto Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Žinių bazės valdymo sistemos įdiegimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72212445
-
Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
II pirkimo dalis – žinių bazės valdymo sistemos įdiegimo paslaugos. Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 40 000,00 Eur su PVM (arba 33 057,85 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 33057.85
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
17
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prievolių vykdymo terminas sistemos įdiegimo paslaugoms numatytas Sutarties 5.1 p. gali būti pratęstas Paslaugų gavėjo ir Paslaugų teikėjo (-ų) rašytiniu susitarimu (-ais) ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto pavadinimas „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos mieste, II etapas“.
Projekto Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004
Projekto Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų teikėjas, pažeidęs paslaugų teikimo terminus, nurodytus Sutarties 4 p. (I pirkimo daliai), 5 p. (II pirkimo daliai) bei atitinkamos pirkimo dalies techninėje specifikacijoje, moka Paslaugų gavėjui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną/valandą priklausomai nuo to, kokiu laiko matu nustatytas paslaugų suteikimo terminas;
2. Nustatoma 300 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas, Sutarties 15.2 p. numatyto įsipareigojimo pažeidimą ir kitus Sutarties pažeidimus, nesusijusius su terminų pažeidimais, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį;
3. Nustatoma 3 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subtiekėją, kitą ūkio subjektą, vykdantį Paslaugų teikėjo sutartinius įsipareigojimus, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį.
2. Nustatoma 300 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas, Sutarties 15.2 p. numatyto įsipareigojimo pažeidimą ir kitus Sutarties pažeidimus, nesusijusius su terminų pažeidimais, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį;
3. Nustatoma 3 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subtiekėją, kitą ūkio subjektą, vykdantį Paslaugų teikėjo sutartinius įsipareigojimus, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-09-14
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-12-14
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-09-14
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje;
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 86 str. 5 d. 4 p. gali būti taikomas ilgesnis nei 3 metų Sutarties galiojimo terminas.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |