Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Gocentė
Telefonas: +370 46396104
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipeda.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674625
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72212445  -  Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tiekėjo pasiūlymo kaina negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 22791.36  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72212445  -  Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos. Projektu „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos mieste, II etapas“ (toliau – Projektas) siekiama didinti Klaipėdos miesto savivaldybėje gyvenančių asmenų pasitenkinimą aptarnavimo viešojo valdymo institucijose kokybe ir teikiamų paslaugų prieinamumu visuomenei. Projekto tikslas – vadovaujantis Projekto I etapo metu atliktos paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo procesų analizės rekomendacijomis, gerinti klientų aptarnavimo procesus, diegiant pažangias klientų aptarnavimo ir klientų prašymų tvarkymo optimizavimo priemones. Vienas pagrindinių Projekto uždavinių – Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos (toliau – KKTIS) įdiegimas. Šiuo pirkimu perkamos KKTIS kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugos. Šios paslaugos sudarys galimybę apjungti kelis kreipinių kanalus bei realizuoti du aptarnavimo lygius – pirmasis lygis apimantis dažniausius klausimus ir neišimtinius atvejus, o antrasis lygis – apimantis klausimus, kurių negali išspręsti pirmasis lygmuo (individualūs, išimtiniai atvejai ir pan.), nukreipiantis pas konkretų darbuotoją, galintį išspręsti numatytą atvejį.
Numatomi rezultatai:
1) Įdiegta ir pritaikyta kontaktų centro sistema, kuri turi užtikrinti skambučių (kontaktų) funkcijų vykdymą;
2) parengta metodinė dokumentacija (kontaktų centro sistemos naudojimo vadovas) ir įvykę specializuoti mokymai asmenis informuojantiems ir konsultuojantiems Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos (toliau – KMSA) ir socialines paslaugas teikiančių biudžetinių įstaigų (toliau – BĮ) darbuotojams;
3) užtikrinta kontaktų centro garantinė priežiūra.
Tiekėjo pasiūlymo kaina negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prievolių vykdymo terminas kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugoms (numatytas Sutarties 4.1 p. gali būti pratęstas Paslaugų gavėjo ir Paslaugų teikėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui ir tik tuo atveju, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka bus pratęstas projekto Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004 įgyvendinimo terminas.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004 „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos mieste, II etapas“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Paslaugų teikėjas, pažeidęs paslaugų teikimo terminus, nurodytus Sutarties 4 p. bei techninėje specifikacijoje, moka Paslaugų gavėjui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną / valandą priklausomai nuo to, kokiu laiko matu nustatytas paslaugų suteikimo terminas.
2. Paslaugų teikėjui nustatoma 300 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas, Sutarties 15.2 p. numatyto įsipareigojimo pažeidimą ir kitus Sutarties pažeidimus, nesusijusius su terminų pažeidimais. Per nustatytą terminą Paslaugų teikėjui nepašalinus trūkumų, numatyta bauda taikoma pakartotinai.
3. Paslaugų teikėjui nustatoma 3 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subtiekėją, kitą ūkio subjektą, vykdantį Paslaugų teikėjo sutartinius įsipareigojimus.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-28
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-03-28
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-28
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-11-15

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.