Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Gocentė
Telefonas:
+370 46396104
El. paštas:
zivile.gocente@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674625Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=674625&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72212445
-
Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjo pasiūlymo kaina negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 22791.36
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72212445
-
Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugos. Projektu „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos mieste, II etapas“ (toliau – Projektas) siekiama didinti Klaipėdos miesto savivaldybėje gyvenančių asmenų pasitenkinimą aptarnavimo viešojo valdymo institucijose kokybe ir teikiamų paslaugų prieinamumu visuomenei. Projekto tikslas – vadovaujantis Projekto I etapo metu atliktos paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo procesų analizės rekomendacijomis, gerinti klientų aptarnavimo procesus, diegiant pažangias klientų aptarnavimo ir klientų prašymų tvarkymo optimizavimo priemones. Vienas pagrindinių Projekto uždavinių – Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos (toliau – KKTIS) įdiegimas. Šiuo pirkimu perkamos KKTIS kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugos. Šios paslaugos sudarys galimybę apjungti kelis kreipinių kanalus bei realizuoti du aptarnavimo lygius – pirmasis lygis apimantis dažniausius klausimus ir neišimtinius atvejus, o antrasis lygis – apimantis klausimus, kurių negali išspręsti pirmasis lygmuo (individualūs, išimtiniai atvejai ir pan.), nukreipiantis pas konkretų darbuotoją, galintį išspręsti numatytą atvejį.
Numatomi rezultatai:
1) Įdiegta ir pritaikyta kontaktų centro sistema, kuri turi užtikrinti skambučių (kontaktų) funkcijų vykdymą;
2) parengta metodinė dokumentacija (kontaktų centro sistemos naudojimo vadovas) ir įvykę specializuoti mokymai asmenis informuojantiems ir konsultuojantiems Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos (toliau – KMSA) ir socialines paslaugas teikiančių biudžetinių įstaigų (toliau – BĮ) darbuotojams;
3) užtikrinta kontaktų centro garantinė priežiūra.
Tiekėjo pasiūlymo kaina negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Numatomi rezultatai:
1) Įdiegta ir pritaikyta kontaktų centro sistema, kuri turi užtikrinti skambučių (kontaktų) funkcijų vykdymą;
2) parengta metodinė dokumentacija (kontaktų centro sistemos naudojimo vadovas) ir įvykę specializuoti mokymai asmenis informuojantiems ir konsultuojantiems Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos (toliau – KMSA) ir socialines paslaugas teikiančių biudžetinių įstaigų (toliau – BĮ) darbuotojams;
3) užtikrinta kontaktų centro garantinė priežiūra.
Tiekėjo pasiūlymo kaina negali viršyti 27 577,54 Eur su PVM (arba 22 791,36 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
16
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prievolių vykdymo terminas kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugoms (numatytas Sutarties 4.1 p. gali būti pratęstas Paslaugų gavėjo ir Paslaugų teikėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui ir tik tuo atveju, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka bus pratęstas projekto Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004 įgyvendinimo terminas.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0004 „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos mieste, II etapas“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų teikėjas, pažeidęs paslaugų teikimo terminus, nurodytus Sutarties 4 p. bei techninėje specifikacijoje, moka Paslaugų gavėjui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną / valandą priklausomai nuo to, kokiu laiko matu nustatytas paslaugų suteikimo terminas.
2. Paslaugų teikėjui nustatoma 300 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas, Sutarties 15.2 p. numatyto įsipareigojimo pažeidimą ir kitus Sutarties pažeidimus, nesusijusius su terminų pažeidimais. Per nustatytą terminą Paslaugų teikėjui nepašalinus trūkumų, numatyta bauda taikoma pakartotinai.
3. Paslaugų teikėjui nustatoma 3 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subtiekėją, kitą ūkio subjektą, vykdantį Paslaugų teikėjo sutartinius įsipareigojimus.
2. Paslaugų teikėjui nustatoma 300 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas, Sutarties 15.2 p. numatyto įsipareigojimo pažeidimą ir kitus Sutarties pažeidimus, nesusijusius su terminų pažeidimais. Per nustatytą terminą Paslaugų teikėjui nepašalinus trūkumų, numatyta bauda taikoma pakartotinai.
3. Paslaugų teikėjui nustatoma 3 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subtiekėją, kitą ūkio subjektą, vykdantį Paslaugų teikėjo sutartinius įsipareigojimus.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-28
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-28
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-28
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |