Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugų rinkos konsultacija
Rinkos konsultacija
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Gocentė
Telefonas:
+370 46396104
El. paštas:
zivile.gocente@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=662618Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Objektas
II.1)
Išankstinės konsultacijos objektas. Informacija, kokio indėlio tikimasi iš konsultacijai kviečiamų subjektų
Klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos diegimo paslaugų rinkos konsultacija. Iš rinkos dalyvių tikimasi pastabų bei siūlymų pateiktai išankstinei informacijai, taip pat atsakymų į klausimus pateikimo.
II.2)
Išankstinės konsultacijos tikslas
Pasirengimas pirkimui ir pranešimas tiekėjams apie savo planus ir reikalavimus
II.3)
Išankstinės konsultacijos būdas
CVP IS priemonėmis
II.4)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72212445
-
Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.5)
Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė
Data:
2022-09-29
Vietos laikas:
23:30
III dalis: Papildoma informacija
III)
PAPILDOMA INFORMACIJA
Rinkos konsultacija skelbiama iki pirkimo pradžios. Rinkos konsultacija nėra skelbimas apie pirkimą ar išankstinis skelbimas apie pirkimą. Šios rinkos konsultacijos paskelbimu dalyviai nėra kviečiami varžytis dėl pirkimo sutarties.
Klientų konsultavimo telefonu ir internetu kontaktų centro (toliau – Kontaktų centras) sistemos diegimo paslaugos, siekiant gerinti klientų aptarnavimo procesus, diegiant pažangias klientų aptarnavimo ir klientų prašymų tvarkymo optimizavimo priemones.
Kontaktų centras turi sudaryti galimybę apjungti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje (toliau - KMSA) ir paslaugas teikiančias biudžetinėse įstaigose (toliau – BĮ), telefono (kiek leis esama telefonijos infrastruktūra) ir interneto kanalus. Turi būti skiriami 2 konsultacijų internetu ir telefonu lygiai:
- pirmas lygis. Naudojamas vienas telefono numeris ir konsultacijos internetu per KMSA Socialinės paramos skyriaus portalą (su galimybe pasirinkti informacijos gavimo būdą - el. pašto adresu, pokalbių internetu konsultacijomis (angl. chat), papildomais komunikacijos šaltiniais (per Facebook Messenger žinutes ar pan.).
- antras lygis. Apima paklausimus, kurių negali išspręsti pirmas lygis arba, esant poreikiui, kitais atvejais.
Pagrindiniai įsipareigojimai:
1) Kontaktų centro įdiegimas KMSA Socialinės paramos skyriuje;
2) KMSA ir BĮ darbuotojų mokymų parengimas;
3) Kontaktų centro bandomosios eksploatacijos parengimas ir atlikimas;
4) Visų reikalingų licencijų suteikimas 12 mėn. laikotarpiui;
5) Garantinės priežiūros suteikimas 12 mėn. nuo Kontaktų centro sistemos įdeigimo
Planuojami terminai:
1) kontaktų centro sistemos įdiegimo (įskaitant visų reikalingų licencijų suteikimo 12 mėn.) ir pritaikymo paslaugos, darbuotojų (įskaitant ir sistemos administratorių) mokymai, bandomoji eksploatacija turi būti suteiktos per 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos:
2) suteiktos licencijos turi galioti 12 mėnesių nuo galutinio kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos.
3) 12 mėn. nuo galutinio kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos turi teikti šios sistemos garantinės priežiūros paslaugas, įskaitant konsultavimo ir administravimo paslaugas.
4) kiti atskirų paslaugų suteikimo terminai nurodyti techninėje specifikacijoje.
Pasiūlymų vertinimo kriterijai :
1) Siūlomos Kontaktų centro sistemos atitikimas perkančiosios organizacijos poreikiams ir funkcinių reikalavimų atitikimas;
2) Kontaktų centro vartotojo sąsajos kalba yra lietuvių kalba;
3) Kontaktų centro sistema patogi ir paprasta naudotis.
Klientų konsultavimo telefonu ir internetu kontaktų centro (toliau – Kontaktų centras) sistemos diegimo paslaugos, siekiant gerinti klientų aptarnavimo procesus, diegiant pažangias klientų aptarnavimo ir klientų prašymų tvarkymo optimizavimo priemones.
Kontaktų centras turi sudaryti galimybę apjungti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje (toliau - KMSA) ir paslaugas teikiančias biudžetinėse įstaigose (toliau – BĮ), telefono (kiek leis esama telefonijos infrastruktūra) ir interneto kanalus. Turi būti skiriami 2 konsultacijų internetu ir telefonu lygiai:
- pirmas lygis. Naudojamas vienas telefono numeris ir konsultacijos internetu per KMSA Socialinės paramos skyriaus portalą (su galimybe pasirinkti informacijos gavimo būdą - el. pašto adresu, pokalbių internetu konsultacijomis (angl. chat), papildomais komunikacijos šaltiniais (per Facebook Messenger žinutes ar pan.).
- antras lygis. Apima paklausimus, kurių negali išspręsti pirmas lygis arba, esant poreikiui, kitais atvejais.
Pagrindiniai įsipareigojimai:
1) Kontaktų centro įdiegimas KMSA Socialinės paramos skyriuje;
2) KMSA ir BĮ darbuotojų mokymų parengimas;
3) Kontaktų centro bandomosios eksploatacijos parengimas ir atlikimas;
4) Visų reikalingų licencijų suteikimas 12 mėn. laikotarpiui;
5) Garantinės priežiūros suteikimas 12 mėn. nuo Kontaktų centro sistemos įdeigimo
Planuojami terminai:
1) kontaktų centro sistemos įdiegimo (įskaitant visų reikalingų licencijų suteikimo 12 mėn.) ir pritaikymo paslaugos, darbuotojų (įskaitant ir sistemos administratorių) mokymai, bandomoji eksploatacija turi būti suteiktos per 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos:
2) suteiktos licencijos turi galioti 12 mėnesių nuo galutinio kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos.
3) 12 mėn. nuo galutinio kontaktų centro sistemos įdiegimo paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos turi teikti šios sistemos garantinės priežiūros paslaugas, įskaitant konsultavimo ir administravimo paslaugas.
4) kiti atskirų paslaugų suteikimo terminai nurodyti techninėje specifikacijoje.
Pasiūlymų vertinimo kriterijai :
1) Siūlomos Kontaktų centro sistemos atitikimas perkančiosios organizacijos poreikiams ir funkcinių reikalavimų atitikimas;
2) Kontaktų centro vartotojo sąsajos kalba yra lietuvių kalba;
3) Kontaktų centro sistema patogi ir paprasta naudotis.
III.1)
Paskelbimo data
2022-09-21
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |