Kolegialaus vertinimo profesiniame mokyme metodikos išbandymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras
193135687
Viršuliškių g. 103
Vilnius
05115
LT
Asmuo ryšiams:
Gina Daujotaitė - Pumputienė
Telefonas:
+370 67204709
El. paštas:
gina.daujotaite@kpmpc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kpmpc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2685
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702666Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702666&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kolegialaus vertinimo profesiniame mokyme metodikos išbandymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugų tikslas – išbandyti Kolegialaus vertinimo profesiniame mokyme metodiką 5 profesinio mokymo įstaigose.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugų uždaviniai:
Atlikti kolegialų vertinimą 5 (penkiose) profesinio mokymo įstaigose.
Suteikti grupines konsultacijas ne mažiau kaip 30 (trisdešimt) Paslaugų tikslinės grupės atstovų.
Parengti rekomendacijas dėl Kolegialaus vertinimo profesiniame mokyme metodikos taikymo profesinio mokymo įstaigų išorinio vertinimo procese.
Paslaugų rezultatai:
Atliktas kolegialus vertinimas 5 (penkiose) profesinio mokymo įstaigose ir parengtos kolegialaus vertinimo ataskaitos (5 vnt.).
Parengta grupinių konsultacijų įgyvendinimo ataskaita, 1 vnt.
Parengtos rekomendacijos dėl Kolegialaus vertinimo profesiniame mokyme metodikos taikymo profesinio mokymo įstaigų išorinio vertinimo procese, 1 vnt.
Atlikti kolegialų vertinimą 5 (penkiose) profesinio mokymo įstaigose.
Suteikti grupines konsultacijas ne mažiau kaip 30 (trisdešimt) Paslaugų tikslinės grupės atstovų.
Parengti rekomendacijas dėl Kolegialaus vertinimo profesiniame mokyme metodikos taikymo profesinio mokymo įstaigų išorinio vertinimo procese.
Paslaugų rezultatai:
Atliktas kolegialus vertinimas 5 (penkiose) profesinio mokymo įstaigose ir parengtos kolegialaus vertinimo ataskaitos (5 vnt.).
Parengta grupinių konsultacijų įgyvendinimo ataskaita, 1 vnt.
Parengtos rekomendacijos dėl Kolegialaus vertinimo profesiniame mokyme metodikos taikymo profesinio mokymo įstaigų išorinio vertinimo procese, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo laikotarpis: ne vėliau kaip iki 2023 m. rugpjūčio 31 d. Paslaugų teikimo terminas abiejų šalių susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgau kaip 2 (dviem) mėnesiams (jei bus pratęsta projekto sutartis) Pirkimo sutartyje nustatyta tvarka.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Profesinio mokymo kokybės užtikrinimo sistemų ir procesų stiprinimas“, projekto Nr. 09.4.1-ESFA-V-713-03-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjas teikdamas pirminį pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šio pirkimo sąlygose nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovas reikalauja, kad Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu. Tiekėjas per 3 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo privalo pervesti užstatą į Užsakovo nurodytą sąskaitą. Užstato suma – 5.000,00 Eur (penki tūkstančiai eurų, 00 ct).
2. Jei Tiekėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais ir tvarka, tai Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, taikyti Tiekėjui baudą – 100 eurų dydžio baudą už kiekvieną pradelstą dieną, iki tol, kol paslauga bus tinkamai suteikta. Bauda išskaičiuojama iš Tiekėjui mokėtinų sumų.
2. Jei Tiekėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais ir tvarka, tai Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, taikyti Tiekėjui baudą – 100 eurų dydžio baudą už kiekvieną pradelstą dieną, iki tol, kol paslauga bus tinkamai suteikta. Bauda išskaičiuojama iš Tiekėjui mokėtinų sumų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.5)
Informacija apie derybas
Perkančioji organizacija turi teisę paskirti sutartį remdamasi pirminiais pasiūlymais ir nevesdama derybų
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose