Kolumbariumo statybos Anykščių miesto naujosiose kapinėse Jurzdiko k. 2, Anykščių sen., Anykščių r. sav. projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Anykščių rajono savivaldybės administracija
188774637
J. Biliūno g. 23
Anykščiai
29111
LT
Asmuo ryšiams:
Žydrė Zlatkuvienė
Telefonas:
+370 38158052
El. paštas:
zydre.zlatkuviene@anyksciai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.anyksciai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6413
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786959Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=786959&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kolumbariumo statybos Anykščių miesto naujosiose kapinėse Jurzdiko k. 2, Anykščių sen., Anykščių r. sav. projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projektinių pasiūlymų parengimas, viešinimas, visuomenės informavimas, derinimas, techninio projekto parengimas, statinio projekto vykdymo priežiūra
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 24793.39
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Anykščių rajono seniūnijos Jurzdiko kaimas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projektinių pasiūlymų parengimas, viešinimas, visuomenės informavimas, derinimas, techninio projekto parengimas, statinio projekto vykdymo priežiūra
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 24793.39
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.12)
Informacija apie elektroninius katalogus
Pasiūlymai turi būti pateikti elektroninių katalogų forma arba į juos turi būti įtrauktas elektroninis katalogas
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindų nebuvimui dalyviai pateikia EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Neatlikus Užsakovui apmokėjimo sutartyje nustatytais terminais, Užsakovas privalo mokėti Paslaugų teikėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Paslaugų teikėjui pažeidus Paslaugų atlikimo terminus, jis moka Užsakovui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Paslaugų kainos už kiekvieną vėluojamą suteikti Paslaugas dieną.
3. Sudarius sutartį ir paaiškėjus, kad Paslaugų teikėjas negali ir/ar neturi galimybių suteikti tokios apimties ir kokybės Paslaugų, kurios yra nurodytos sutartyje, privalo Užsakovui sumokėti baudą, kuri lygi sutarties Paslaugų kainai, nurodytai sutartyje.
2. Paslaugų teikėjui pažeidus Paslaugų atlikimo terminus, jis moka Užsakovui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Paslaugų kainos už kiekvieną vėluojamą suteikti Paslaugas dieną.
3. Sudarius sutartį ir paaiškėjus, kad Paslaugų teikėjas negali ir/ar neturi galimybių suteikti tokios apimties ir kokybės Paslaugų, kurios yra nurodytos sutartyje, privalo Užsakovui sumokėti baudą, kuri lygi sutarties Paslaugų kainai, nurodytai sutartyje.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2025-01-07
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
J. Biliūno g. 23, Anykščiai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Dalyviai ir jų įgalioti asmenys nekviečiami į vokų atidarymo procedūras.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūros terminai nurodyti LR Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103,104,105 straipsniuose.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |