Komandiruočių organizavimo, turizmo ir delegacijų priėmimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams: Neringa Vaitiekūnaitė
Telefonas: +370 52112693
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vilnius.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=718385
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Komandiruočių organizavimo, turizmo ir delegacijų priėmimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

63500000  -  Kelionių agentūrų, kelionių operatorių ir pagalbinės turizmo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos komandiruočių organizavimo, turizmo ir delegacijų priėmimo paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

1 dalis – komandiruočių ir turizmo paslaugų užsienyje organizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63500000  -  Kelionių agentūrų, kelionių operatorių ir pagalbinės turizmo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos komandiruočių organizavimo ir turizmo paslaugų užsienyje organizavimo paslaugos. Šias paslaugas apima:
-Kliento darbuotojų tarnybinių kelionių oro transportu organizavimas (lėktuvo bilieto pasiūlymo suformavimas, rezervavimas, pardavimas, kelionės bilieto draudimas, išankstinė keleivių registracija ir kt.);
-Kliento darbuotojų tarnybinių kelionių vandens ir sausumos transportu organizavimas (bilieto pasiūlymo suformavimas, įvairių transporto rūšių bilietų rezervavimas ir pardavimas, bilietų išpirkimas ir pristatymas, išankstinė keleivių registracija, konsultacijos ir pagalba visos kelionės metu ir kt.);
-apgyvendinimo viešbutyje Kliento darbuotojų tarnybinių kelionių metu organizavimas (viešbučio pasiūlymo suformavimas, rezervavimas, išpirkimas, automobilių stovėjimo vietos rezervacija ir išpirkimas, kai tai galima atlikti rezervuojant viešbutį, ir kt.);
-įvairių tipų viešojo maitinimo ir jo aptarnavimo paslaugos Kliento reprezentaciniams renginiams užsienyje organizavimas (vietos rezervavimas, meniu suderinimas ir užsakymas pagal poreikį ir kt. Svečių skaičius gali būti skirtingas kiekvienam užsakymui);
-kultūrinio turizmo paslaugų organizavimas ir salės arba renginio vietos užsakymas Kliento reprezentaciniams renginiams užsienyje (gidų/ekskursijų užsakymas, bilietų į lankytinus objektus ir kultūrinius renginius rezervavimas ir pirkimas, edukacinių programų užsakymas ir kt.);
-komandiruojamų asmenų registracija (dalyvio mokestis) į konferencijas, seminarus ar kitus panašius renginius paslauga;
-vizų forminimo paslauga;
-įvairių rūšių transporto priemonių nuomos organizavimas;
-į tarnybines keliones vykstančių darbuotojų draudimo pardavimo paslaugos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Išvykstamojo turizmo organizavimo specialisto patirtis  /  Lyginamasis svoris:  51
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  49
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

2 dalis – turizmo ir delegacijų priėmimo paslaugų Lietuvoje organizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63500000  -  Kelionių agentūrų, kelionių operatorių ir pagalbinės turizmo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos turizmo ir delegacijų priėmimo paslaugų Lietuvoje organizavimo paslaugos. Šias paslaugas apima:
-oficialių delegacijų bei svečių apgyvendinimo viešbutyje organizavimas (viešbučio pasiūlymo suformavimas, rezervavimas, išpirkimas, automobilių stovėjimo vietos rezervacija ir išpirkimas, kai tai galima atlikti rezervuojant viešbutį, ir kt.);
-įvairių tipų viešojo maitinimo ir jo aptarnavimo paslaugos Kliento svečiams Lietuvoje organizavimas (vietos rezervavimas, meniu suderinimas ir užsakymas pagal poreikį ir kt. Svečių skaičius gali būti skirtingas kiekvienam užsakymui);
-kultūrinio turizmo paslaugų organizavimas ir (ar) salės arba renginio vietos užsakymas Kliento svečiams (gidų/ekskursijų užsakymas, bilietų į lankytinus objektus ir kultūrinius renginius rezervavimas ir pirkimas, edukacinių programų užsakymas ir kt.);
-įvairių rūšių transporto priemonių nuomos organizavimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Atvykstamojo turizmo organizavimo specialisto patirtis  /  Lyginamasis svoris:  51
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  49
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad paslaugų teikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu, banko garantija arba laidavimu:
1 - Komandiruočių ir turizmo paslaugų užsienyje organizavimo paslaugos - 20 000,00 EUR;
2 - Turizmo ir delegacijų priėmimo paslaugų Lietuvoje organizavimo paslaugos - 10 000,00 EUR.
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose.
Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-16
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-16
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-11

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.