Kompiuterinės įrangos ir reikmenų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos Pauliaus Lindenau mokymo centras
305616472
Statybininkų pr. 39
Klaipėda
92323
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Danilskienė
Telefonas:
+370 46341815
El. paštas:
rita.danilskiene@lindenau.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.lindenau.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/82936
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723918Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723918&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kompiuterinės įrangos ir reikmenų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.1 – 20 vnt.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.2 – 2 kompl.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.3 – 18 vnt.; Monitorius TS Nr.4 – 37 vnt.; Monitorius TS Nr.5 – 5 vnt.; Monitorius TS Nr.6 – 3 vnt.; Nešiojamasis kompiuteris TS Nr.7 – 5 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Statybininkų pr.39, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.1 – 20 vnt.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.2 – 2 kompl.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.3 – 18 vnt.; Monitorius TS Nr.4 – 37 vnt.; Monitorius TS Nr.5 – 5 vnt.; Monitorius TS Nr.6 – 3 vnt.; Nešiojamasis kompiuteris TS Nr.7 – 5 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
iki 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
09.1.2-CPVA-V-721-01-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindai bei kvalifikacijos reikalavimai numatyti pirkimo dokumentuose. Su pasiūlymu turi būti pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti pašalinimo pagrindų. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimo reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu. Jei laimėjęs tiekėjas ketina remtis kito (-ų) ūkio subjekto (-ų) pajėgumais, privalės pateikti ir šio (-ių) ūkio subjekto (-ų) pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį reikalavimams patvirtinančius dokumentus.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis ūkine komercine veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarties vykdymui.
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti pašalinimo pagrindų. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimo reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu. Jei laimėjęs tiekėjas ketina remtis kito (-ų) ūkio subjekto (-ų) pajėgumais, privalės pateikti ir šio (-ių) ūkio subjekto (-ų) pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį reikalavimams patvirtinančius dokumentus.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis ūkine komercine veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarties vykdymui.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Tiekėjas vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus Sutartyje nustatytais terminais,
Pirkėjas be oficialaus įspėjimo pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos. Sutarties įvykdymas turės būti užtikrintas LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito įstaigos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštu ar piniginiu užstatu. Pateikiamas per 10 d.d. pasirašius sutartį. Užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM; arba užstatu pervedant į įstaigos atsiskaitomąją sąskaitą. Už laiku patiektas kokybiškas Prekes atsiskaitoma ne vėliau kaip per 60 dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos. Tiekėjui pareikalavus, galimas 30 proc. avansas nuo sutarties kainos, kartu su prašymu pateikiant avanso gražinimo garantiją visam avanso dydžiui.
Pirkėjas be oficialaus įspėjimo pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos. Sutarties įvykdymas turės būti užtikrintas LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito įstaigos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštu ar piniginiu užstatu. Pateikiamas per 10 d.d. pasirašius sutartį. Užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM; arba užstatu pervedant į įstaigos atsiskaitomąją sąskaitą. Už laiku patiektas kokybiškas Prekes atsiskaitoma ne vėliau kaip per 60 dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos. Tiekėjui pareikalavus, galimas 30 proc. avansas nuo sutarties kainos, kartu su prašymu pateikiant avanso gražinimo garantiją visam avanso dydžiui.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-25
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-25
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |