Trečiadienis, lapkričio 13 d.

Kompiuterinės įrangos ir reikmenų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos Pauliaus Lindenau mokymo centras
305616472
Statybininkų pr. 39
Klaipėda
92323
LT
Asmuo ryšiams: Rita Danilskienė
Telefonas: +370 46341815
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.lindenau.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723918
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kompiuterinės įrangos ir reikmenų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30200000  -  Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.1 – 20 vnt.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.2 – 2 kompl.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.3 – 18 vnt.; Monitorius TS Nr.4 – 37 vnt.; Monitorius TS Nr.5 – 5 vnt.; Monitorius TS Nr.6 – 3 vnt.; Nešiojamasis kompiuteris TS Nr.7 – 5 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30200000  -  Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Statybininkų pr.39, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.1 – 20 vnt.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.2 – 2 kompl.; Stacionarus kompiuteris (darbinė stotis) TS Nr.3 – 18 vnt.; Monitorius TS Nr.4 – 37 vnt.; Monitorius TS Nr.5 – 5 vnt.; Monitorius TS Nr.6 – 3 vnt.; Nešiojamasis kompiuteris TS Nr.7 – 5 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
iki 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 09.1.2-CPVA-V-721-01-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjų pašalinimo pagrindai bei kvalifikacijos reikalavimai numatyti pirkimo dokumentuose. Su pasiūlymu turi būti pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti pašalinimo pagrindų. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimo reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu. Jei laimėjęs tiekėjas ketina remtis kito (-ų) ūkio subjekto (-ų) pajėgumais, privalės pateikti ir šio (-ių) ūkio subjekto (-ų) pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį reikalavimams patvirtinančius dokumentus.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis ūkine komercine veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarties vykdymui.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus Sutartyje nustatytais terminais,
Pirkėjas be oficialaus įspėjimo pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos. Sutarties įvykdymas turės būti užtikrintas LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito įstaigos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštu ar piniginiu užstatu. Pateikiamas per 10 d.d. pasirašius sutartį. Užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM; arba užstatu pervedant į įstaigos atsiskaitomąją sąskaitą. Už laiku patiektas kokybiškas Prekes atsiskaitoma ne vėliau kaip per 60 dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos. Tiekėjui pareikalavus, galimas 30 proc. avansas nuo sutarties kainos, kartu su prašymu pateikiant avanso gražinimo garantiją visam avanso dydžiui.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-25
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-25
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-10
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.