Kompiuterinės įrangos pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=784301Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=784301&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Kompiuterinės įrangos pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30213000
-
Asmeniniai kompiuteriai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-10
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija - Palangos senoji gimnazija.
Numatoma įsigyti 35 vnt. kompiuterių. Pirkėjas neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto prekių kiekio.
Prekes pristatyti per 5 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Sutarties trukmė - 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Pardavėjo, Sutarties terminas ir Prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 10 kalendorinių dienų.
Už gautas prekes Pirkėjas atsiskaito ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (priėmimo–perdavimo aktus, PVM sąskaitas faktūras).
Numatoma įsigyti 35 vnt. kompiuterių. Pirkėjas neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto prekių kiekio.
Prekes pristatyti per 5 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Sutarties trukmė - 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Pardavėjo, Sutarties terminas ir Prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 10 kalendorinių dienų.
Už gautas prekes Pirkėjas atsiskaito ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (priėmimo–perdavimo aktus, PVM sąskaitas faktūras).
III.2)
Paskelbimo data
2024-10-01
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |