Kompiuterinės technikos ir jos priedų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos energetikos institutas
111955219
Breslaujos g. 3, Kaunas
Kaunas
44403
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Mockienė
Telefonas:
+370 37401829
El. paštas:
Lina.Mockiene@lei.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.lei.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6981
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=737085Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=737085&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Viešoji įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kompiuterinės technikos ir jos priedų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos energetikos institutas vykdo kompiuterinės įrangos ir reikmenų pirkimą, siekiant užtikrinti Instituto poreikius, vykdant mokslinę veiklą, kurios vystymui reikalinga specifinė kompiuterinė įranga bei siekiant tikslingai išnaudoti progresyvios programinės įrangos galimybes, inovatyvias technologijas tyrimų procese. Pirkimas į dalis neskaidomas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 190000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30213000
-
Asmeniniai kompiuteriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija kviečia tiekėjus dalyvauti supaprastintame pirkime, atliekamame atviro konkurso būdu, siekiant įsigyti kompiuterinę techniką bei jos priedus, kurių apimtys bei reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 190000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsiama dar 12 mėn. laikotarpiui. Bendras sutarties su pratęsimais galiojimo laikotarpis negali būti ilgesnis kaip 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai arba kol bus pasiekta maksimali pirkimui skirtai lėšų suma.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD (Pirkimo sąlygų 4 priedas „EBVPD“ (XML formatu)) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus ir, jei taikoma, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai).
Atskirą EBVPD pildo:
tiekėjas;
kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus kvazisubtiekėjus), jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį.
Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams.
Atskirą EBVPD pildo:
tiekėjas;
kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus kvazisubtiekėjus), jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį.
Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjas, pavėlavęs laiku pristatyti Prekes, Pirkėjui pareikalavus, moka 0,06 % (šešių šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų Prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Pirkėjas priskaičiuotą delspinigių sumą turi teisę išskaičiuoti iš Tiekėjui mokėtinų sumų.
2. Pirkėjas, laiku nesumokėjęs už Prekes, Tiekėjui pareikalavus, moka 0,06% (šešių šimtųjų procento) neapmokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Tiekėjas, laiku nepakeitęs nekokybiškų Prekių Pirkėjo pareikalavimu, moka 100,00 Eur (vieno šimto eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną pavėluotą darbo dieną.
2. Pirkėjas, laiku nesumokėjęs už Prekes, Tiekėjui pareikalavus, moka 0,06% (šešių šimtųjų procento) neapmokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Tiekėjas, laiku nepakeitęs nekokybiškų Prekių Pirkėjo pareikalavimu, moka 100,00 Eur (vieno šimto eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną pavėluotą darbo dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-27
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |