Kompiuterinės techninės įrangos priežiūros ir remonto, programinės įrangos priežiūros ir kompiuterinių sistemų administravimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos
188710780
S. Konarskio g. 35
Vilnius
03123
LT
Asmuo ryšiams:
Beata Miloš
Telefonas:
+370 67448221
El. paštas:
beata.milos@lgt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.lgt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/691
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=664922Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=664922&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kompiuterinės techninės įrangos priežiūros ir remonto, programinės įrangos priežiūros ir kompiuterinių sistemų administravimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50300000
-
Remonto, priežiūros ir kitos paslaugos, susijusios su asmeniniais kompiuteriais, biuro įranga, telekomunikacijų bei garso ir vaizdo įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas:
1. Virtualių serverių (iki 40 vnt.) priežiūros paslaugos;
2. Kompiuterizuotų darbo vietų (iki 90 vnt.) priežiūros ir remonto paslaugos;
3. Periferinės įrangos (iki 15 vnt.) (spausdintuvų, skanerių, kopijavimo aparatų) priežiūra ir remontas;
4. Tinklo įrangos priežiūra;
5. Duomenų bazių (3 vnt) valdymo sistemų priežiūra;
6. Pažeidžiamumų valdymo paslauga;
7. IT priežiūros ir valdymo konsultavimas.
1. Virtualių serverių (iki 40 vnt.) priežiūros paslaugos;
2. Kompiuterizuotų darbo vietų (iki 90 vnt.) priežiūros ir remonto paslaugos;
3. Periferinės įrangos (iki 15 vnt.) (spausdintuvų, skanerių, kopijavimo aparatų) priežiūra ir remontas;
4. Tinklo įrangos priežiūra;
5. Duomenų bazių (3 vnt) valdymo sistemų priežiūra;
6. Pažeidžiamumų valdymo paslauga;
7. IT priežiūros ir valdymo konsultavimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50300000
-
Remonto, priežiūros ir kitos paslaugos, susijusios su asmeniniais kompiuteriais, biuro įranga, telekomunikacijų bei garso ir vaizdo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
S.Konarskio g.35, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Virtualių serverių (iki 40 vnt.) priežiūros paslaugos; Kompiuterizuotų darbo vietų (iki 90 vnt.) priežiūros ir remonto paslaugos; Periferinės įrangos (iki 15 vnt.) (spausdintuvų, skanerių, kopijavimo aparatų) priežiūra ir remontas; Tinklo įrangos priežiūra; Duomenų bazių (3 vnt) valdymo sistemų priežiūra; Pažeidžiamumų valdymo paslauga; IT priežiūros ir valdymo konsultavimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta tomis pačiomis sąlygomis 2 kartus po 12 mėn. Bendra sutarties trukmė – ne ilgesnė kaip 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Jeigu, likus 1 (vienam) mėnesiui iki pirkimo sutarties termino pabaigos Tarnyba raštu nepraneša Tiekėjui apie sutarties nutraukimą, sutartis automatiškai pratęsiama dar 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartyje bus numatyta, kad Šalis, neįvykdžiusi sutartinių įsipareigojimų arba įvykdžiusi juos netinkamai, atlygina kitai šaliai jos patirtus nuostolius ir turi sumokėti 0,02% (dvi šimtąsias procento) dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos arba neįvykdytų įsipareigojimų, už kiekvieną uždelstą atsiskaitymo ar įsipareigojimų vykdymo dieną. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Sutarties šalių nuo įsipareigojimų pagal šią Sutartį vykdymo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-01-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos, 214 kab., S.Konarskio g. 35, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102-103 straipsniuose nustatyta tvarka. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ir priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101,102,104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |