Kompiuterinių darbo vietų priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos bankas
188607684
Gedimino pr.6
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Vestina Žukienė
Telefonas:
+370 65707431
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.lb.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6662
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=718388Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=718388&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kompiuterinių darbo vietų priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72590000
-
Su kompiuteriu susijusios specialistų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos kompiuterinių darbo vietų priežiūros paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72590000
-
Su kompiuteriu susijusios specialistų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos kompiuterinių darbo vietų priežiūros paslaugos - IT specialistų paslaugos:
IT priežiūros paslaugų vadovas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Microsoft 365 specialistas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Windows Server specialistas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Kibernetinės saugos specialistas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Windows darbo vietų priežiūros specialistas - 6048 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Windows darbo vietų priežiūros specialistas (nuotolinė darbo vieta) - 6048 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Service Desk L1 operatorius - 6048 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.
Paslaugų pagal Sutartį teikimo trukmė – 12 mėn. su galimybe pratęsti du kartus po 12 mėn.
IT priežiūros paslaugų vadovas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Microsoft 365 specialistas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Windows Server specialistas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Kibernetinės saugos specialistas - 756 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Windows darbo vietų priežiūros specialistas - 6048 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Windows darbo vietų priežiūros specialistas (nuotolinė darbo vieta) - 6048 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.;
Service Desk L1 operatorius - 6048 maksimalus darbo valandų kiekis per 36 mėn.
Paslaugų pagal Sutartį teikimo trukmė – 12 mėn. su galimybe pratęsti du kartus po 12 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų pagal Sutartį teikimo trukmė – 12 mėn. su galimybe pratęsti du kartus po 12 mėn. Sutartis tokiomis pat sąlygomis pratęsiama automatiškai, be atskiro susitarimo šalims raštu nepareiškus valios nutraukti sutartį likus 1 mėn. iki sutarties galiojimo pabaigos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), taip pat kiekvienas ūkio subjektas atskirai (išskyrus kvazisubtiekėjus), kurių pajėgumais tiekėjas remiasi teikdamas pasiūlymą, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (Pirkimo sąlygų 5 priedas) – aktualią deklaraciją pagal VPĮ 50 straipsnio reikalavimus, pasiekiamą adresu: http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. EBVPD pildymo rekomendacijos pateiktos http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą, sutartyje numatyti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai, tokie kaip delspinigiai ir baudos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-16
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-16
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Lietuvos bankas Totorių g. 4, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |