Koncertinis fortepijonas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
LT-90123
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Burčikienė
Telefonas:
+370 44873162
El. paštas:
vaida.burcikiene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.plunge.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=727558Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=727558&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Koncertinis fortepijonas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
37311000
-
Klavišiniai instrumentai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas:
2014-2020 m.ES fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga,gamtos išteklių darnus naudojimas ir pritaikymas prie klimato kaitos“ Nr.05.4.1-CPVA-R-302 priemonė „Aktualizuoti savivaldybių kultūros paveldo objektus“.Projekto pavadinimas „Plungės M.Oginskio dvaro sodybos pastato-žirgyno pritaikymas visuomenės kultūros ir rekreacijos reikmėms (I etapas)“ Nr. 05.4.1-CPVA-R-302-81-0004
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-20
Vietos laikas:
09:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija – Biudžetinė įstaiga Žemaičių dailės muziejus, kodas 191123113, Parko g. 1, Plungė LT-90117.
Vadovaudamasi 2022-05-26 d. Plungės rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T1-139 „Dėl pavedimo Plungės rajono savivaldybės administracijai vykdyti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas“, šį Perkančiosios organizacijos pirkimą, kaip Plungės rajono centrinė perkančioji organizacija vykdo Plungės rajono savivaldybės administracijos Nuolatinė viešųjų pirkimų komisija. Sutartį pasirašys perkančioji organizacija.
Tiekėjai prašymus paaiškinti pirkimo dokumentus, pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimo gali pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Lėšų šaltinis: Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšos ir savivaldybės biudžeto lėšos įgyvendinant 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir pritaikymas prie klimato kaitos“ Nr. 05.4.1-CPVA-R-302 priemonę „Aktualizuoti savivaldybių kultūros paveldo objektus“.
Atsiskaitymo tvarka: Su Tiekėju už laiku pateiktas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 60 dienų nuo galutinio Prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros pateikimo dienos, atsižvelgiant į Valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos fondų lėšų apskaitos ypatumus, mokėjimo terminas ilgesnis.
Avansinis mokėjimas nenumatomas.
Sutarties trukmė: 4 mėnesiai, su galimybe pratęsti sutartį 1 kartą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Prekių pristatymo terminai: 2 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo su galimybe pratęsti pristatymo terminą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Vadovaudamasi 2022-05-26 d. Plungės rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T1-139 „Dėl pavedimo Plungės rajono savivaldybės administracijai vykdyti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas“, šį Perkančiosios organizacijos pirkimą, kaip Plungės rajono centrinė perkančioji organizacija vykdo Plungės rajono savivaldybės administracijos Nuolatinė viešųjų pirkimų komisija. Sutartį pasirašys perkančioji organizacija.
Tiekėjai prašymus paaiškinti pirkimo dokumentus, pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimo gali pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Lėšų šaltinis: Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšos ir savivaldybės biudžeto lėšos įgyvendinant 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir pritaikymas prie klimato kaitos“ Nr. 05.4.1-CPVA-R-302 priemonę „Aktualizuoti savivaldybių kultūros paveldo objektus“.
Atsiskaitymo tvarka: Su Tiekėju už laiku pateiktas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 60 dienų nuo galutinio Prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros pateikimo dienos, atsižvelgiant į Valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos fondų lėšų apskaitos ypatumus, mokėjimo terminas ilgesnis.
Avansinis mokėjimas nenumatomas.
Sutarties trukmė: 4 mėnesiai, su galimybe pratęsti sutartį 1 kartą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Prekių pristatymo terminai: 2 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo su galimybe pratęsti pristatymo terminą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
III.2)
Paskelbimo data
2023-09-11
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |