Kondensacinio ekonomaizerio ir naujo dūmtraukio įrengimo Neveronių katilinėje, adresu Bijūnų g. 9, Neveronys, Kauno r. sav.
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Buškevičienė
Telefonas:
+370 65815571
El. paštas:
j.buskeviciene@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=673321Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=673321&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kondensacinio ekonomaizerio ir naujo dūmtraukio įrengimo Neveronių katilinėje, adresu Bijūnų g. 9, Neveronys, Kauno r. sav.
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45251200
-
Katilinių statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas numato įsigyti kondensacinio ekonomaizerio ir naujo dūmtraukio įrengimas Neveronių katilinėje, adresu Bijūnų g. 9, Neveronys, Kauno r. sav.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 220000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dūmtraukio (1 vnt.) demontavimas, kondensacinio dūmų ekonomaizerio (1 vnt.) ir naujo dūmtraukio (1 vnt.) įrengimas (įskaitant techninio darbo projekto parengimą).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 220000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šalių rašytiniu susitarimu Sutartis gali būti pratęsta 1 (vieną) kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 4 000,00 Eur (keturių tūkstančių eurų ir 00 ct) sumai.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi būti pateiktas sutarties įvykdymo užtikrinimas (besąlyginė ir neatšaukiama banko ar kitos kredito įstaigos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštas), kurio dydis - 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
PVM sąskaitą faktūrą, kurią užsakovas apmokės per 45 (keturiasdešimt penkias) kalendorines dienas, rangovas užsakovui turi pateikti iki kito mėnesio 8 (aštuntos) darbo dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos per E. sąskaitą. PVM sąskaitos faktūros per E. sąskaitą užsakovui pateikiamos tik pasirašius atliktų darbų aktus.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas,laiku nesumokėjęs mokėtinų sumų, rangovui moka 0,1% nuo laiku neapmok. sumos su PVM už kiekv.uždelstą k.d.
Delspinigių skaičiavimo tvarka:
1.Rangovui ne dėl Užsakovo kaltės numatytais terminais neparengus Projekto ir (ar) neatlikus Darbų, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti Rangovui delsp.už kiekv.uždelstą dieną.
2.Pažeidus nustatyto grafiko/tarp.etapo terminus, delsp. skaičiuojami nuo tarpinio etapo darbų vertės su PVM.Už galutinį Darbų termino pažeidimą delsp.skaičiuojami nuo numatytos bendros Sut. kainos su PVM.
3.Užsakovas, laiku nesumokėjęs mokėtinų sumų pagal Sutartį,įsipareigoja Rangovui mokėti 0,1% nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekv.uždelstą dieną.
4.Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant, vėluojant įvykdyti Sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai Sutartyje nenumatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02% nuo bendros Sutarties kainos su PVM už kiek.konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netink.vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną
Delspinigių skaičiavimo tvarka:
1.Rangovui ne dėl Užsakovo kaltės numatytais terminais neparengus Projekto ir (ar) neatlikus Darbų, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti Rangovui delsp.už kiekv.uždelstą dieną.
2.Pažeidus nustatyto grafiko/tarp.etapo terminus, delsp. skaičiuojami nuo tarpinio etapo darbų vertės su PVM.Už galutinį Darbų termino pažeidimą delsp.skaičiuojami nuo numatytos bendros Sut. kainos su PVM.
3.Užsakovas, laiku nesumokėjęs mokėtinų sumų pagal Sutartį,įsipareigoja Rangovui mokėti 0,1% nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekv.uždelstą dieną.
4.Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant, vėluojant įvykdyti Sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai Sutartyje nenumatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02% nuo bendros Sutarties kainos su PVM už kiek.konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netink.vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-21
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-21
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |