Kondicionavimo sistemos su montavimo darbais pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Kauno miesto poliklinika
135042394
Pramonės pr. 31
Kaunas
51270
LT
Asmuo ryšiams:
Laima Inčirauskienė
Telefonas:
+370 37403999
El. paštas:
info@kaunopoliklinika.lt
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunopoliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8850
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=733220Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=733220&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kondicionavimo sistemos su montavimo darbais pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama kondicionavimo sistemos su montavimo darbais. Montavimo adresas: Dainavos padalinys, Pramonės pr. 31, Kaunas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama kondicionavimo sistema su montavimo darbais. Montavimo adresas: Dainavos padalinys, Pramonės pr. 31, Kaunas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
1
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas Užsakovo ir Rangovo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 15 (penkiolikos) kalendorinių dienų laikotarpiui, jeigu atsiranda uždelsimas, kliūčių ar trukdymų, kurių atsiradimui Rangovas neturi įtakos ir už kuriuos jis neatsako ir kurie sukelti ir priskirtini tretiesiems asmenims, taip pat sutarties 7.4 papunktyje nurodytais atvejais.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas - netesybomis (bauda, delspinigiai).
Jei Rangovas nevykdo Sutarties 6.2 — 6.27 papunkčiuose prisiimtų įsipareigojimų arba netinkamai vykdo, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 500,00 Eur (penki šimtai eurų ir 00 ct) baudą bei atlygina Užsakovo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia bauda.
Jeigu Rangovas nutraukia Darbus, vėluoja atlikti bet kokią Darbų grupę pagal pateiktą Darbų vykdymo grafiką, manoma, kad Rangovas nebaigs darbų per Darbų atlikimo terminą, ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Rangovas privalo sumokėti Užsakovui 0,1 procentų delspinigių nuo Bendros sutarties kainos už kiekvieną pavėluotą dieną. Ši sąlyga netaikoma, jei vėluojama dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Rangovo.
Jei Rangovas nevykdo Sutarties 6.2 — 6.27 papunkčiuose prisiimtų įsipareigojimų arba netinkamai vykdo, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 500,00 Eur (penki šimtai eurų ir 00 ct) baudą bei atlygina Užsakovo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia bauda.
Jeigu Rangovas nutraukia Darbus, vėluoja atlikti bet kokią Darbų grupę pagal pateiktą Darbų vykdymo grafiką, manoma, kad Rangovas nebaigs darbų per Darbų atlikimo terminą, ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Rangovas privalo sumokėti Užsakovui 0,1 procentų delspinigių nuo Bendros sutarties kainos už kiekvieną pavėluotą dieną. Ši sąlyga netaikoma, jei vėluojama dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Rangovo.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-30
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VšĮ Kauno miesto poliklinika, Pramonės pr. 31, Kaunas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |