Konferencijų auditorijos baldai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras
140199874
Taikos pr. 67
Klaipėda
94112
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Rudienė
Telefonas:
+370 68672787
El. paštas:
sonata.rudiene@klaipedosgpmc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.gpmc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8096
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=621431Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=621431&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Konferencijų auditorijos baldai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39111200
-
Teatro sėdimieji baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Konferencijų baldai amfiteatrinei auditorijai: kėdės ir stalai pranešėjams, tribūna pranešėjui, auditorinės kėdės dalyviams
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39111200
-
Teatro sėdimieji baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr. 67, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Konferencijų baldai amfiteatrinei auditorijai: kėdės ir stalai pranešėjams, tribūna pranešėjui, auditorinės kėdės dalyviams
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
laikotarpiui iki 1 mėn. konkurso sąlygose ir sąlygų 4 priede (Sutarties projektas)nustatytoms aplinkybėmis
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-07-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Apmokėjimas:
1. ne vėliau kaip per 15d. nuo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (Taisyklės) pakeitimas (LR finansų ministro 2020-03-23 įsakymas Nr.1K-75) ir bus atšaukta LR Vyriausybės 2020-02-26 nutarimu Nr.152 (redakcija nuo 2020-11-07) paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija
2. ne vėliau kaip per 60d. nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Taisyklių pakeitimui ir atšaukus LR Vyriausybės nutarimu paskelbtą ekstremaliąją situaciją
3. Apmokėjimo terminai gali būti keičiami, bet jie negalės būti ilgesni nei Taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu
PVM sąskaitos – faktūros turi būti teikiamos, naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo - 0,02 proc. Sutarties kainos per dieną;
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 proc. laiku neapmokėtos sumos per dieną.
1. ne vėliau kaip per 15d. nuo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (Taisyklės) pakeitimas (LR finansų ministro 2020-03-23 įsakymas Nr.1K-75) ir bus atšaukta LR Vyriausybės 2020-02-26 nutarimu Nr.152 (redakcija nuo 2020-11-07) paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija
2. ne vėliau kaip per 60d. nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Taisyklių pakeitimui ir atšaukus LR Vyriausybės nutarimu paskelbtą ekstremaliąją situaciją
3. Apmokėjimo terminai gali būti keičiami, bet jie negalės būti ilgesni nei Taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu
PVM sąskaitos – faktūros turi būti teikiamos, naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo - 0,02 proc. Sutarties kainos per dieną;
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 proc. laiku neapmokėtos sumos per dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-04
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-04
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g.
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |