Konsultavimo paslaugos dėl vadybos sistemų, įdiegtų pagal ISO 20000-1 ir ISO 27001 standartų reikalavimus, tobulinimo
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Rastenienė
Telefonas:
+370 62195278
El. paštas:
daiva.rasteniene@cpo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.cpo.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=744174Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=744174&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Konsultavimo paslaugos dėl vadybos sistemų, įdiegtų pagal ISO 20000-1 ir ISO 27001 standartų reikalavimus, tobulinimo
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79410000
-
Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ekspertinės konsultavimo paslaugos (iki 500 val.*), siekiant pasirengti naują arba
patobulinti esamą Valstybės informacinių technologijų paslaugų departamento (VITC) dokumentaciją bei taikomą praktiką.
*Perkančioji organizacija neprivalo išpirkti viso nurodyto paslaugų kiekio, tačiau įsipareigoja užsakyti ne mažiau kaip 30 proc. numatyto maksimalaus valandų skaičiaus.
patobulinti esamą Valstybės informacinių technologijų paslaugų departamento (VITC) dokumentaciją bei taikomą praktiką.
*Perkančioji organizacija neprivalo išpirkti viso nurodyto paslaugų kiekio, tačiau įsipareigoja užsakyti ne mažiau kaip 30 proc. numatyto maksimalaus valandų skaičiaus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79410000
-
Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ekspertinės konsultavimo paslaugos (iki 500 val.*), siekiant pasirengti naują arba
patobulinti esamą Valstybės informacinių technologijų paslaugų departamento (VITC) dokumentaciją bei taikomą praktiką.
*Perkančioji organizacija neprivalo išpirkti viso nurodyto paslaugų kiekio, tačiau įsipareigoja užsakyti ne mažiau kaip 30 proc. numatyto maksimalaus valandų skaičiaus.
patobulinti esamą Valstybės informacinių technologijų paslaugų departamento (VITC) dokumentaciją bei taikomą praktiką.
*Perkančioji organizacija neprivalo išpirkti viso nurodyto paslaugų kiekio, tačiau įsipareigoja užsakyti ne mažiau kaip 30 proc. numatyto maksimalaus valandų skaičiaus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto Nr. EIM-V-001-0001 „Valstybės informacinių technologijų valdymo pertvarka“
II.2.14)
Papildoma informacija
CPO LT pirkimą atlieka kitai perkančiajai organizacijai: Informacinės visuomenės plėtros komitetui (kodas: 188772433).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacija apie EBVPD pateikimą ir tiekėjų pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – delspinigiai ir bauda.
Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju tvarką nurodyta sutarties sąlygose.
Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju tvarką nurodyta sutarties sąlygose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-10
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-10
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Paslaugų teikimo trukmė – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Paslaugos teikiamos pagal Perkančiosios organizacijos pateiktus užsakymus raštu, iš anksto suderintus su paslaugų teikėju. Detalesnė informacija pateikta specialiųjų pirkimo sąlygų prieduose "Techninė specifikacija" ir "Sutarties projektas".
Paslaugos teikiamos pagal Perkančiosios organizacijos pateiktus užsakymus raštu, iš anksto suderintus su paslaugų teikėju. Detalesnė informacija pateikta specialiųjų pirkimo sąlygų prieduose "Techninė specifikacija" ir "Sutarties projektas".
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |