Konsultavimo paslaugų dėl 2020 m. liepos 15 d. Europos parlamento ir Tarybos Reglamento (ES) 2020/1056 dėl elektroninės krovinių vežimo informacijos įgyvendinimo viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14, Vilnius
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams:
Gintaras Rusevičius
Telefonas:
+370 52687902
El. paštas:
g.rusevicius@vmi.lt
Faksas:
+370 52194245
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687926Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=687926&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Konsultavimo paslaugų dėl 2020 m. liepos 15 d. Europos parlamento ir Tarybos Reglamento (ES) 2020/1056 dėl elektroninės krovinių vežimo informacijos įgyvendinimo viešasis pirkimas
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79140000
-
Teisinės konsultavimo ir informacijos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Konsultacijos ir atitinkamų išvadų parengimas, siekiant apibrėžti teisinį reglamentavimą ir techninį išpildymą, įgyvendinant 2020 m. liepos 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/1056 dėl elektroninės krovinių vežimo informacijos nuostatas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 170000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79140000
-
Teisinės konsultavimo ir informacijos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Analizė ir reikalavimų specifikavimas:
-Krovinių vežimą (kelių, oro, vandens, geležinkelių transportu), įskaitant atliekas ir pavojingus krovinius reglamentuojančių teisės aktų analizė;
-ES Komisijos įgaliotų darbo grupių, sprendimų analizė / detalūs veiklos modeliai;
-i.VAZ posistemio funkcijų modernizavimo darbų, techninė specifikacija;
-Atliktos analizės (E1-E2) rezultatų pristatymas suinteresuotoms Kontroliuojančioms institucijoms bei verslo subjektams.
Papildomos konsultavimo paslaugos pagal užsakovo poreikį ir užsakovo pateiktus užsakymus.
-Krovinių vežimą (kelių, oro, vandens, geležinkelių transportu), įskaitant atliekas ir pavojingus krovinius reglamentuojančių teisės aktų analizė;
-ES Komisijos įgaliotų darbo grupių, sprendimų analizė / detalūs veiklos modeliai;
-i.VAZ posistemio funkcijų modernizavimo darbų, techninė specifikacija;
-Atliktos analizės (E1-E2) rezultatų pristatymas suinteresuotoms Kontroliuojančioms institucijoms bei verslo subjektams.
Papildomos konsultavimo paslaugos pagal užsakovo poreikį ir užsakovo pateiktus užsakymus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 170000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2021-2027 metų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (angl. Recovery and Resilience Facility, RRF)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. UŽSAKOVAS atsiskaito su TIEKĖJU ne vėliau kaip per 60 dienų nuo dienos, kai pasirašomas AKTAS ir UŽSAKOVAS patvirtina PVM sąskaitą faktūrą „E. sąskaita“ informacinėje sistemoje. Šią SUTARTĮ numatoma finansuoti iš 2021-2027 metų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšų (angl. Recovery and Resilience Facility, RRF), todėl numatomas ilgesnis nei 30 dienų apmokėjimo terminas.
2. Už UŽSAKOVO vėlavimą atsiskaityti su TIEKĖJU numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamos apmokėti sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną, bet ne daugiau kaip 5 procentai nuo SUTARTIES vertės.
3. Už TIEKĖJO vėlavimą atlikti sutartinius įsipareigojimus SUTARTYJE numatytais terminais, TIEKĖJUI numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamų atlikti sutartinių įsipareigojimų vertės, už kiekvieną pavėluotą dieną ir TIEKĖJAS atlygina UŽSAKOVO patirtus tiesioginius nuostolius, atsiradusius dėl TIEKĖJO kaltės. Delspinigių suma negali sudaryti daugiau kaip 5 procentų nuo SUTARTIES vertės.
2. Už UŽSAKOVO vėlavimą atsiskaityti su TIEKĖJU numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamos apmokėti sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną, bet ne daugiau kaip 5 procentai nuo SUTARTIES vertės.
3. Už TIEKĖJO vėlavimą atlikti sutartinius įsipareigojimus SUTARTYJE numatytais terminais, TIEKĖJUI numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamų atlikti sutartinių įsipareigojimų vertės, už kiekvieną pavėluotą dieną ir TIEKĖJAS atlygina UŽSAKOVO patirtus tiesioginius nuostolius, atsiradusius dėl TIEKĖJO kaltės. Delspinigių suma negali sudaryti daugiau kaip 5 procentų nuo SUTARTIES vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-20
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-20
Vietos laikas:
9:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |