Konsultavimo paslaugų dėl teisės aktų, europinio e.Invoicing standarto analizės ir e.kvito standarto parengimo viešasis pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14, Vilnius
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams: Gintaras Rusevičius
Telefonas: +370 52687902
El. paštas: g.rusevicius@vmi.lt
Faksas: +370 52194245
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vmi.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679549
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Konsultavimo paslaugų dėl teisės aktų, europinio e.Invoicing standarto analizės ir e.kvito standarto parengimo viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79140000  -  Teisinės konsultavimo ir informacijos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Konsultacijos ir atitinkamų išvadų parengimas, siekiant apibrėžti elektroninio apskaitos dokumento (e.Kvito) naudojimo teisinį reglamentavimą ir techninį išpildymą
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 82645.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79140000  -  Teisinės konsultavimo ir informacijos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

- Apskaitos dokumentus reglamentuojančių teisės aktų analizė ir išvados su pasiūlymais dėl reikalingų naujų teisės aktų ir / arba galiojančių teisės aktų nuostatų pakeitimų projektų formuluočių, susijusių su elektroninio apskaitos dokumento (e.Kvito) formos, turinio ir naudojimo atvejais;
- Elektroninio apskaitos dokumento (e.Kvito) naudojimo detalūs veiklos modeliai;
- Būsimo elektroninio apskaitos dokumento (e.Kvito) formos duomenų rinkmena;
- i.APS posistemio funkcijų modernizavimo darbų, kurie būtų skirti sukurti naujas funkcijas, leidžiančias panaudoti elektroninio apskaitos dokumentą (e.Kvitą) techninė specifikacija (funkciniai ir nefunkciniai reikalavimai);
- Atliktos analizės rezultatų pristatymas suinteresuotoms šalims;
- Papildomos konsultavimo paslaugos pagal užsakovo poreikį ir užsakovo pateiktus užsakymus (500 val.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82645.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2021-2027 metų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (angl. Recovery and Resilience Facility, RRF)

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1.UŽSAKOVAS atsiskaito su TIEKĖJU ne vėliau kaip per 60 dienų nuo dienos, kai pasirašomas AKTAS ir UŽSAKOVAS patvirtina PVM sąskaitą faktūrą „E. sąskaita“ informacinėje sistemoje. Šią SUTARTĮ numatoma finansuoti iš 2021-2027 metų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšų (angl. Recovery and Resilience Facility, RRF), todėl numatomas ilgesnis nei 30 dienų apmokėjimo terminas.
2.Po SUTARTIES pasirašymo per 5 darbo dienas, TIEKĖJAS privalo pateikti SUTARTIES įvykdymo užtikrinimą, pagal kurį Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjas įsipareigoja per 10 kalendorinių dienų nuo UŽSAKOVO reikalavimo, gauto kartu su pareiškimu tvirtinančiu, kad TIEKĖJAS netinkamai vykdo SUTARTYJE numatytus įsipareigojimus, neįvykdė SUTARTIES, atsisakė vykdyti SUTARTĮ ar SUTARTIS nutraukiama dėl TIEKĖJO kaltės, sumokėti UŽSAKOVUI 1000 eurų dydžio SUTARTIES įvykdymo užtikrinimo išmoką.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-11
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-11
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Lietuva
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-12

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.