Kontaktų centro valdymo sistemos nuomos, palaikymo ir vystymo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos paštas
121215587
J. Jasinskio g. 16
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams:
Giedrė Jatulevičienė
Telefonas:
+370 61887220
El. paštas:
g.jatuleviciene@post.lt
Faksas:
+370 52310818
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.post.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7088
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=662478Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=662478&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Pašto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kontaktų centro valdymo sistemos nuomos, palaikymo ir vystymo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32522000
-
Telekomunikacijų įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas - kontaktų centro valdymo sistemos nuoma ir palaikymo paslaugos ir virtualaus asistento (Chatbot tipo) vystymo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - kontaktų centro valdymo sistemos nuoma ir palaikymo paslaugos ir virtualaus asistento (Chatbot tipo) vystymo paslaugos. Maksimali pirkimo objekto apimtis (36 mėn.):
1. Kontaktų centro valdymo sistemos nuoma ir jos palaikymo paslaugos - 1800 vnt. prieigų prie kontaktų centro valdymo sistemos;
2. Virtualaus asistento (Chatbot tipo) vystymo paslaugos - 300 val.
1. Kontaktų centro valdymo sistemos nuoma ir jos palaikymo paslaugos - 1800 vnt. prieigų prie kontaktų centro valdymo sistemos;
2. Virtualaus asistento (Chatbot tipo) vystymo paslaugos - 300 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei paraišką pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas paraiškoje turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkėjas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau jei tiekėjas atsiims savo pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos ar tiekėjas, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, raštu atsisakys sudaryti pirkimo sutartį, iki nurodyto laiko nesudarys pirkimo sutarties arba atsisakys pirkimo sutartį sudaryti pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti Pirkėjui 5 proc. Dalyvio pasiūlymo kainos Eur be PVM dydžio baudą bei padengti Pirkėjo patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais bus laikomas kainos skirtumas tarp pirkimo sutartį atsisakusio pasirašyti Dalyvio pasiūlymo kainos Eur be PVM ir kito Dalyvio, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti pirkimo sutartį Dalyvio, pasiūlymo kainos Eur be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas moka Tiekėjui tokia tvarka:
1. už nuomą, įskaitant, palaikymo paslaugas, mokama kas mėnesį pagal faktiškai per praėjusį mėnesį nuomotų prieigų prie kontaktų centro valdymo sistemos skaičių. Už faktiškai ir kokybiškai per praėjusį mėnesį suteiktą nuomą Pirkėjas sumoka Tiekėjui apskaičiuotą nuomos mokestį per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros su ataskaita gavimo dienos;
2. už faktiškai, tinkamai ir laiku suteiktas paslaugas (virtualaus asistento vystymo paslaugos) (už faktiškai įvykdytą vystymo paslaugų užsakymą) Pirkėjas sumoka Tiekėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
1. už nuomą, įskaitant, palaikymo paslaugas, mokama kas mėnesį pagal faktiškai per praėjusį mėnesį nuomotų prieigų prie kontaktų centro valdymo sistemos skaičių. Už faktiškai ir kokybiškai per praėjusį mėnesį suteiktą nuomą Pirkėjas sumoka Tiekėjui apskaičiuotą nuomos mokestį per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros su ataskaita gavimo dienos;
2. už faktiškai, tinkamai ir laiku suteiktas paslaugas (virtualaus asistento vystymo paslaugos) (už faktiškai įvykdytą vystymo paslaugų užsakymą) Pirkėjas sumoka Tiekėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą pirkimo sutartyje numatytos netesybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |