Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams: Vitalija Bičkauskienė
Telefonas: +370 64960410
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701420
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šis pirkimo objektas -konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui - į atskiras dalis neskaidomas, nes perkamos vienarūšės prekės. Pirkimo objektui keliami reikalavimai ir techninė specifikacija, apibrėžti Konkurso sąlygų 1 priede. Techninė specifikacija yra nediskriminuojanti tiekėjų, užtikrinanti konkurenciją, parengta atlikus išankstinę rinkos konsultaciją skelbtą CVPIS NR. 659559 bei laikantis viešųjų pirkimų principų, aplinkosaugos bei kitų VPĮ įtvirtintų imperatyvių reikalavimų.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šis pirkimo objektas (konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui) į atskiras dalis neskaidomas, nes perkamos vienarūšės prekės. Pirkimo objektui keliami reikalavimai ir techninė specifikacija, apibrėžti Konkurso sąlygų 1 priede. Techninė specifikacija yra nediskriminuojanti tiekėjų, užtikrinanti konkurenciją, parengta atlikus išankstinę rinkos konsultaciją skelbtą CVPIS NR. 659559 bei laikantis viešųjų pirkimų principų, aplinkosaugos bei kitų VPĮ įtvirtintų imperatyvių reikalavimų.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Pardavėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Sutarties Šalių rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, esant aplinkybėms, numatytoms Sutarties 8.1.1 p.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Sutartis finansuojama iš ES (atsakinga institucija – LR AM Aplinkos projektų valdymo agentūra) ir projekto partnerės Klaipėdos miesto savivaldybės finansuojamo projekto „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“ Nr. 05.2.1.-APA-R-008-31-0004 lėšomis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija, užstatas, draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 11.2 p. papildymas), pateikiamas Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 10 % nuo Prekių vertės be PVM,
Ir (jei mokamas avansas):
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 30 % nuo Prekių vertės be PVM.
Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.
Jeigu Sutartyje nustatytomis sąlygomis yra pratęsiamas Prekių pristatymo terminas, Pardavėjas, per 5 (penkias) darbo dienas po susitarimo dėl Prekių pristatymo termino pratęsimo pasirašymo privalo Pirkėjui pateikti naują arba pratęstą Sutarties įvykdymo užtikrinimą Sutarties SD 8.1.1. p. nurodytam Prekių pristatymo laikotarpiui.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-02
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-02
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
UAB KRATC, Tomo g. 2, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.