Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701420Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=701420&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šis pirkimo objektas -konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui - į atskiras dalis neskaidomas, nes perkamos vienarūšės prekės. Pirkimo objektui keliami reikalavimai ir techninė specifikacija, apibrėžti Konkurso sąlygų 1 priede. Techninė specifikacija yra nediskriminuojanti tiekėjų, užtikrinanti konkurenciją, parengta atlikus išankstinę rinkos konsultaciją skelbtą CVPIS NR. 659559 bei laikantis viešųjų pirkimų principų, aplinkosaugos bei kitų VPĮ įtvirtintų imperatyvių reikalavimų.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šis pirkimo objektas (konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui) į atskiras dalis neskaidomas, nes perkamos vienarūšės prekės. Pirkimo objektui keliami reikalavimai ir techninė specifikacija, apibrėžti Konkurso sąlygų 1 priede. Techninė specifikacija yra nediskriminuojanti tiekėjų, užtikrinanti konkurenciją, parengta atlikus išankstinę rinkos konsultaciją skelbtą CVPIS NR. 659559 bei laikantis viešųjų pirkimų principų, aplinkosaugos bei kitų VPĮ įtvirtintų imperatyvių reikalavimų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pardavėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Sutarties Šalių rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, esant aplinkybėms, numatytoms Sutarties 8.1.1 p.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Sutartis finansuojama iš ES (atsakinga institucija – LR AM Aplinkos projektų valdymo agentūra) ir projekto partnerės Klaipėdos miesto savivaldybės finansuojamo projekto „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“ Nr. 05.2.1.-APA-R-008-31-0004 lėšomis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija, užstatas, draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 11.2 p. papildymas), pateikiamas Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 10 % nuo Prekių vertės be PVM,
Ir (jei mokamas avansas):
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 30 % nuo Prekių vertės be PVM.
Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.
Jeigu Sutartyje nustatytomis sąlygomis yra pratęsiamas Prekių pristatymo terminas, Pardavėjas, per 5 (penkias) darbo dienas po susitarimo dėl Prekių pristatymo termino pratęsimo pasirašymo privalo Pirkėjui pateikti naują arba pratęstą Sutarties įvykdymo užtikrinimą Sutarties SD 8.1.1. p. nurodytam Prekių pristatymo laikotarpiui.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 10 % nuo Prekių vertės be PVM,
Ir (jei mokamas avansas):
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 30 % nuo Prekių vertės be PVM.
Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.
Jeigu Sutartyje nustatytomis sąlygomis yra pratęsiamas Prekių pristatymo terminas, Pardavėjas, per 5 (penkias) darbo dienas po susitarimo dėl Prekių pristatymo termino pratęsimo pasirašymo privalo Pirkėjui pateikti naują arba pratęstą Sutarties įvykdymo užtikrinimą Sutarties SD 8.1.1. p. nurodytam Prekių pristatymo laikotarpiui.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-02
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-02
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB KRATC, Tomo g. 2, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |