Konteinerių, skirtų individualioms namų valdoms, žaliųjų ir maisto/virtuvės atliekų surinkimui bei kibirėlių, skirtų maisto/virtuvės atliekų surinkimui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=681441Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=681441&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Konteinerių, skirtų individualioms namų valdoms, žaliųjų ir maisto/virtuvės atliekų surinkimui bei kibirėlių, skirtų maisto/virtuvės atliekų surinkimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, žaliųjų ir maisto/virtuvės atliekų surinkimui bei kibirėliai, skirti maisto/virtuvės atliekų surinkimui (toliau – prekės).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kibirėliai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kibirėliai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui – 4620 vnt. (8-12 l talpos). Tipas – sandarūs, be oro cirkuliacijai skirtų angų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas - per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos (ketvirtas mėnuo nuo Sutarties pasirašymo yra skirtas atsiskaitymui už prekes, bet ne jų tiekimui).
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.).
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas bus vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1-APVA-R-008-31-0004 „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui – 4620 vnt. (60 l talpos). Tipas – sandarūs, be oro cirkuliacijai skirtų angų. Dangtyje įmontuotas filtras, kurio paskirtis - sulaikyti kvapų sklaidą iš konteinerio
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas - per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos (ketvirtas mėnuo nuo Sutarties pasirašymo yra skirtas atsiskaitymui už prekes, bet ne jų tiekimui).
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.)
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.)
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas bus vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1-APVA-R-008-31-0004 „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, žaliųjų atliekų surinkimui
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, žaliųjų atliekų surinkimui – 500 vnt. (240 l talpos). Tipas – dugnas be oro cirkuliacijai skirtų angų, sienelės ir dangtis su oro cirkuliacijai skirtomis angomis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas - per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos (ketvirtas mėnuo nuo Sutarties pasirašymo yra skirtas atsiskaitymui už prekes, bet ne jų tiekimui).
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.)
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.)
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas bus vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1-APVA-R-008-31-0004 „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija, užstatas, draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 11.2 p. papildymas), pateikiamas Pirkėjui per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 10 % nuo Prekių vertės be PVM,
Arba (jei mokamas avansas):
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 30 % nuo Prekių vertės su PVM.
Sutarties įvykdymo užtikinimas (Sutarties Bendrosios dalies 11.2 p. papildymas) pateikiamas Užsakovui per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 10 % nuo Prekių vertės be PVM,
Arba (jei mokamas avansas):
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 30 % nuo Prekių vertės su PVM.
Sutarties įvykdymo užtikinimas (Sutarties Bendrosios dalies 11.2 p. papildymas) pateikiamas Užsakovui per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-23
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB Klaipėdos atliekų tvarkymo centras, Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |