Konteinerių, skirtų individualioms namų valdoms, žaliųjų ir maisto/virtuvės atliekų surinkimui bei kibirėlių, skirtų maisto/virtuvės atliekų surinkimui

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams: Vitalija Bičkauskienė
Telefonas: +370 64960410
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=681441
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Konteinerių, skirtų individualioms namų valdoms, žaliųjų ir maisto/virtuvės atliekų surinkimui bei kibirėlių, skirtų maisto/virtuvės atliekų surinkimui
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, žaliųjų ir maisto/virtuvės atliekų surinkimui bei kibirėliai, skirti maisto/virtuvės atliekų surinkimui (toliau – prekės).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Kibirėliai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kibirėliai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui – 4620 vnt. (8-12 l talpos). Tipas – sandarūs, be oro cirkuliacijai skirtų angų.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas - per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos (ketvirtas mėnuo nuo Sutarties pasirašymo yra skirtas atsiskaitymui už prekes, bet ne jų tiekimui).
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas bus vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1-APVA-R-008-31-0004 „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, maisto/virtuvės atliekų surinkimui – 4620 vnt. (60 l talpos). Tipas – sandarūs, be oro cirkuliacijai skirtų angų. Dangtyje įmontuotas filtras, kurio paskirtis - sulaikyti kvapų sklaidą iš konteinerio
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas - per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos (ketvirtas mėnuo nuo Sutarties pasirašymo yra skirtas atsiskaitymui už prekes, bet ne jų tiekimui).
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.)
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas bus vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1-APVA-R-008-31-0004 „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, žaliųjų atliekų surinkimui
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Konteineriai, skirti individualioms namų valdoms, žaliųjų atliekų surinkimui – 500 vnt. (240 l talpos). Tipas – dugnas be oro cirkuliacijai skirtų angų, sienelės ir dangtis su oro cirkuliacijai skirtomis angomis.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas - per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos (ketvirtas mėnuo nuo Sutarties pasirašymo yra skirtas atsiskaitymui už prekes, bet ne jų tiekimui).
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, Sutartis gali būti pratęsta 1 (vienam) mėnesiui (žr. Sutardies SD 8.1 ir 8.1.1. p.)
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas bus vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1-APVA-R-008-31-0004 „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra Klaipėdos miesto, Skuodo ir Kretingos rajonų bei Neringos savivaldybėse“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija, užstatas, draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 11.2 p. papildymas), pateikiamas Pirkėjui per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 10 % nuo Prekių vertės be PVM,
Arba (jei mokamas avansas):
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 30 % nuo Prekių vertės su PVM.
Sutarties įvykdymo užtikinimas (Sutarties Bendrosios dalies 11.2 p. papildymas) pateikiamas Užsakovui per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-23
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-23
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
UAB Klaipėdos atliekų tvarkymo centras, Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.