Korpusiniai baldai
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo procedūros rezultatai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Sandra Bielinienė
Telefonas:
+370 37326257
El. paštas:
Sandra.Bieliniene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Korpusiniai baldai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Korpusiniai baldai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
68703.00
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Korpusiniai baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. I pirkimo dalis - Korpusiniai baldai:
1.1. Mobilus stalčių blokas
1.2. Stalas kompiuterinis
1.3 Stalai sulenkiamomis kojomis
1.4 Registratūros barjero segmentas
1.5 Stalas virtuvinis
1.6 Stalas virtuvinis
1.7 Stalas virtuvinis
1.8 Reguliuojamo aukščio stalas
1.9 Mobilūs stalai kompiuteriams
1.10 Spinta registratūros (16 stalčiukų)
1.11 Spinta (dviejų stumdomų durų)
1.12 Spinta (dviejų stumdomų durų)
1.13 Spinta dokumentams uždara (dviejų stumdomų durų)
1.14 Pastatoma virtuvinė spintelė
1.15 Pastatoma virtuvinė spintelė
1.16 Pakabinama virtuvinė spintelė
1.17 Tribūna turi atitikti
1.18 Sieninė spinta priemonėms su lentynomis per visą aukštį ir plotį
1.1. Mobilus stalčių blokas
1.2. Stalas kompiuterinis
1.3 Stalai sulenkiamomis kojomis
1.4 Registratūros barjero segmentas
1.5 Stalas virtuvinis
1.6 Stalas virtuvinis
1.7 Stalas virtuvinis
1.8 Reguliuojamo aukščio stalas
1.9 Mobilūs stalai kompiuteriams
1.10 Spinta registratūros (16 stalčiukų)
1.11 Spinta (dviejų stumdomų durų)
1.12 Spinta (dviejų stumdomų durų)
1.13 Spinta dokumentams uždara (dviejų stumdomų durų)
1.14 Pastatoma virtuvinė spintelė
1.15 Pastatoma virtuvinė spintelė
1.16 Pakabinama virtuvinė spintelė
1.17 Tribūna turi atitikti
1.18 Sieninė spinta priemonėms su lentynomis per visą aukštį ir plotį
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Plastikinis staliukas su kėdutėmis
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2. II pirkimo dalis – Plastikinis staliukas su kėdutėmis:
2.1. Vaikiškas stalo ir keturių kėdučių komplektas
2.1. Vaikiškas stalo ir keturių kėdučių komplektas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Minkštieji baldai
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
III pirkimo dalis – Minkštieji baldai:
3.1. Biuro kėdė
3.2. Lankytojo kėdė
3.3. Taburetė
3.4. Fotelis su miegama funkcija ir patalynės dėže
3.5. Dvivietis minkštasuolis su atlošu
3.6. Sėdmaišiai
3.7. Maitinimo kėdutė
3.8. Vystymo staliukas pakabinamas/tvirtinamas prie sienos
3.9. Akustinės sienelės
3.1. Biuro kėdė
3.2. Lankytojo kėdė
3.3. Taburetė
3.4. Fotelis su miegama funkcija ir patalynės dėže
3.5. Dvivietis minkštasuolis su atlošu
3.6. Sėdmaišiai
3.7. Maitinimo kėdutė
3.8. Vystymo staliukas pakabinamas/tvirtinamas prie sienos
3.9. Akustinės sienelės
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Metaliniai baldai
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
4. IV pirkimo dalis – Metaliniai baldai:
4.1. Suoliukas
4.2. Atviras nerūdijančio plieno stela
4.3. Metalinė persirengimo spinta
4.4. 2-jų durų metalinė spinta
4.5. Vaistų spinta
4.6. Spintelė su mobiliu staliuku prie lovos
4.7. Spinta dokumentams
4.8. Vežimėlis maišų su skalbiniais transportavimui
4.1. Suoliukas
4.2. Atviras nerūdijančio plieno stela
4.3. Metalinė persirengimo spinta
4.4. 2-jų durų metalinė spinta
4.5. Vaistų spinta
4.6. Spintelė su mobiliu staliuku prie lovos
4.7. Spinta dokumentams
4.8. Vežimėlis maišų su skalbiniais transportavimui
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2023/S 145-462936
2023-669845
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: SUT-23-4103
Pirkimo dalies Nr.: 1
Pavadinimas: Korpusiniai baldai
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2023-12-20
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
4
Iš MVĮ gautų pasiūlymų skaičius:
4
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:
4
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
UAB Šiaulių gilija
144803425
Išradėjų g. 18
Šiauliai
78155
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
68703.00
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3)
Papildoma informacija
1. Mokėjimo sąlygos:
1.1 Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
1.2. Avansinis mokėjimas: Nenumatomas.
1.3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes atlieka ne vėliau kaip:
1.3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
1.3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
1.3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam pristatytos Prekės, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos.
1.4. Prekių pristatymo/gavimo diena laikytina Prekių perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
1.5. Pirkėjas Tiekėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Tiekėjo šioje Sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
1.6. Mokėjimai atliekami Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta.
1.7.Apmokėjimas pagal šią Sutartį laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Tiekėjo šios Sutarties specialiųjų sąlygų 10 straipsnyje nurodytą sąskaitą.
1.8. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
1.1 Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
1.2. Avansinis mokėjimas: Nenumatomas.
1.3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes atlieka ne vėliau kaip:
1.3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
1.3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
1.3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam pristatytos Prekės, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos.
1.4. Prekių pristatymo/gavimo diena laikytina Prekių perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
1.5. Pirkėjas Tiekėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Tiekėjo šioje Sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
1.6. Mokėjimai atliekami Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta.
1.7.Apmokėjimas pagal šią Sutartį laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Tiekėjo šios Sutarties specialiųjų sąlygų 10 straipsnyje nurodytą sąskaitą.
1.8. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-04
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |