KRAŠTO KELIO NR. 181 SEIRIJAI–SIMNAS– IGLIAUKA RUOŽO NUO 0,00 IKI 8,00 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA

Skelbimas apie sutarties skyrimą

Pirkimo procedūros rezultatai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
188710638
J. Basanavičiaus g. 36
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams: Viktoras Kuznecovas
Telefonas: +370 52329600
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lakd.lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Automobilių keliai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KRAŠTO KELIO NR. 181 SEIRIJAI–SIMNAS– IGLIAUKA RUOŽO NUO 0,00 IKI 8,00 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

KRAŠTO KELIO NR. 181 SEIRIJAI–SIMNAS– IGLIAUKA RUOŽO NUO 0,00 IKI 8,00 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

KRAŠTO KELIO NR. 181 SEIRIJAI–SIMNAS– IGLIAUKA RUOŽO NUO 0,00 IKI 8,00 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2022/S 209-596935
2022-616844

V dalis: Sutarties skyrimas

Pavadinimas: KRAŠTO KELIO NR. 181 SEIRIJAI–SIMNAS– IGLIAUKA RUOŽO NUO 0,00 IKI 8,00 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: ne
V.1)

Informacija apie neskirtas sutartis

Sutartis / partija neskirta
Kitos priežastys (pirkimo procedūra nutraukta)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.3)

Papildoma informacija

UAB „SRP Projektas“ ir UAB „Kelprojektas“ pasiūlymai atmesti dėl per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos kainos.
MB „Kompiuterinio projektavimo ekspertai“ pasiūlymas atmestas, kadangi dalyvė neatitiko nustatytų kvalifikacijos reikalavimų.
Vadovaujantis VPĮ 58 straipsnio 1 dalimi pirkimo sutartis nebus sudaroma, kadangi buvo atmesti visi šiam pirkimui pateikti pasiūlymai. Vadovaujantis VPĮ 29 straipsnio 2 dalies 2 punktu, pirkimo procedūros yra baigtos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
01501
Vilnius
01501
LT
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-31
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.