KRAŠTO KELIŲ KAPITALINIO REMONTO (AR REKONSTRAVIMO) TECHNINIŲ DARBO PROJEKTŲ PARENGIMAS IR PROJEKTŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
188710638
J. Basanavičiaus g. 36
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams: Irena Kudzinskienė
Telefonas: +370 52329728
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lakd.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697886
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Automobilių keliai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KRAŠTO KELIŲ KAPITALINIO REMONTO (AR REKONSTRAVIMO) TECHNINIŲ DARBO PROJEKTŲ PARENGIMAS IR PROJEKTŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

KRAŠTO KELIŲ KAPITALINIO REMONTO (AR REKONSTRAVIMO) TECHNINIŲ DARBO PROJEKTŲ PARENGIMAS IR PROJEKTŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

I kategorija. Krašto kelių kapitalinio remonto (ar rekonstravimo) techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

I kategorija. Krašto kelių kapitalinio remonto (ar rekonstravimo) techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 850504.13  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
DPS galiojimo terminas gali būti keičiamas: Perkančioji organizacija turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimo terminą arba jį pratęsti, jei neviršijama numatoma DPS maksimali apimtis.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas nesinaudojant CPO katalogu, nes jame siūlomos paslaugos neatitinka poreikių. Projektavimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas teikiantys teikėjai privalo turėti reikiamą patirtį ir patyrusius kvalifikuotus specialistus. Perkamas paslaugų paketas, kuriame ne tik projektavimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos, bet ir kiti tyrinėjimai.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

II kategorija. Krašto kelių kapitalinio remonto (ar rekonstravimo), kurie yra kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje, TDP parengimas ir PVP
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

II kategorija. Krašto kelių kapitalinio remonto (ar rekonstravimo), kurie yra kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje, techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 214876.03  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
DPS galiojimo terminas gali būti keičiamas: Perkančioji organizacija turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimo terminą arba jį pratęsti, jei neviršijama numatoma DPS maksimali apimtis.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas nesinaudojant CPO katalogu, nes jame siūlomos paslaugos neatitinka poreikių. Projektavimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas teikiantys teikėjai privalo turėti reikiamą patirtį ir patyrusius kvalifikuotus specialistus. Perkamas paslaugų paketas, kuriame ne tik projektavimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos, bet ir kiti tyrinėjimai.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

III kategorija. Krašto kelių kapitalinio remonto (ar rekonstravimo), kai kartu projektuojamas kitas transporto statinys (tiltas, viadukas), techninių darbo projektų parengimas ir PVP
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

III kategorija. Krašto kelių kapitalinio remonto (ar rekonstravimo), kai kartu projektuojamas kitas transporto statinys (tiltas, viadukas), techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 330578.51  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
DPS galiojimo terminas gali būti keičiamas: Perkančioji organizacija turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimo terminą arba jį pratęsti, jei neviršijama numatoma DPS maksimali apimtis.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas nesinaudojant CPO katalogu, nes jame siūlomos paslaugos neatitinka poreikių. Projektavimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas teikiantys teikėjai privalo turėti reikiamą patirtį ir patyrusius kvalifikuotus specialistus. Perkamas paslaugų paketas, kuriame ne tik projektavimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos, bet ir kiti tyrinėjimai.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

IV kategorija. Krašto kelių kap. remonto (ar rekonstravimo), kai kartu projektuojamas kt. tr. statinys ir kelias yra kult. paveldo obj. teritorijoje, TDP parengimas ir PVP
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

IV kategorija. Krašto kelių kapitalinio remonto (ar rekonstravimo), kai kartu projektuojamas kitas transporto statinys (tiltas, viadukas) ir kelias yra kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje, techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82644.63  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
DPS galiojimo terminas gali būti keičiamas: Perkančioji organizacija turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimo terminą arba jį pratęsti, jei neviršijama numatoma DPS maksimali apimtis.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas nesinaudojant CPO katalogu, nes jame siūlomos paslaugos neatitinka poreikių. Projektavimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas teikiantys teikėjai privalo turėti reikiamą patirtį ir patyrusius kvalifikuotus specialistus. Perkamas paslaugų paketas, kuriame ne tik projektavimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos, bet ir kiti tyrinėjimai.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti pirkimo dokumentų 4 priede.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Konkrečių pirkimų atvejais sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimui numatytas sutarties įvykdymo sąlygų užtikrinimo dokumentas bei sutartyje numatyti delspinigiai ir baudos

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Ribotas konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2025-04-19
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija pirmąjį kvietimą teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo DPS pagrindu išsiųs tik įvertinusi paraiškas, gautas iki 2023-04-19 9:00 val.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/Vasario 16-osios g. 1
Vilnius
LT
Telefonas: +370 52688037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-16

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.