Kraujo komponentų transportavimas Klaipėdoje (Nr. 6828)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos
124364561
Santariškių g. 2
Vilnius
08661
LT
Asmuo ryšiams:
Artūras Zalaga
Telefonas:
+370 68862764
El. paštas:
arturas.zalaga@santa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.santa.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6137
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=740065Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=740065&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kraujo komponentų transportavimas Klaipėdoje (Nr. 6828)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
64120000
-
Kurjerių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Klaipėdos autobusų stotis Butkų Juzės g. 9, 92228 Klaipėda – Klaipėdos universitetinė ligoninė Liepojos g. 41, 92288 Klaipėda (konkreti pristatymo vieta ligoninėje bus suderinta su paslaugos teikėju iš anksto).
Klaipėdos universitetinė ligoninė Liepojos g. 41, 92288 Klaipėda (konkreti pristatymo vieta ligoninėje bus suderinta su paslaugos teikėju iš anksto) – Klaipėdos autobusų stotis Butkų Juzės g. 9, 92228 Klaipėda.
Klaipėdos universitetinė ligoninė Liepojos g. 41, 92288 Klaipėda (konkreti pristatymo vieta ligoninėje bus suderinta su paslaugos teikėju iš anksto) – Klaipėdos autobusų stotis Butkų Juzės g. 9, 92228 Klaipėda.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 10000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
64120000
-
Kurjerių paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kraujo komponentų transportavimas Klaipėdoje. Aprašymas skelbiamuose pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 10000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
38
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Su pasiūlymu teikiamas tik užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (toliau – EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas (SPS 9 p.) pagal SPS 3 priede pateiktą failą/šabloną atsisiuntus ir įkėlus į Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ Užpildytas EBVPD šablonas, atsisiųstas bei pasirašytas, turi būti pateiktas Tiekėjo pasiūlyme.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonė yra netesybos. Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės vėluoja suteikti Paslaugas, Užsakovas turi teisę be rašytinio įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų sutartyje, pradėti skaičiuoti delspinigius už kiekvieną vėluojamą Paslaugų suteikimo dieną. Paslaugos teikėjo vėluojamos suteikti Paslaugos kaina mažinama 0,02 % nuo vėluojamų suteikti Paslaugų vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną. Delspinigių suma išskaičiuojama iš Paslaugos teikėjui mokėtinų sumų.
2. Jei Paslaugų teikėjas iš esmės pažeidžia Sutartį 9.2 p. nurodytais atvejais, Pirkėjas turi teisę taikyti 10 % sutarties pradinės vertės be PVM baudą, įskaitant delspinigius.
3. Jei Pirkėjas dėl savo kaltės vėluoja atsiskaityti su Paslaugų teikėju per sutarties 7.1.p. numatytą terminą, Paslaugų teikėjas turi teisę be rašytinio įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02% dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos.
2. Jei Paslaugų teikėjas iš esmės pažeidžia Sutartį 9.2 p. nurodytais atvejais, Pirkėjas turi teisę taikyti 10 % sutarties pradinės vertės be PVM baudą, įskaitant delspinigius.
3. Jei Pirkėjas dėl savo kaltės vėluoja atsiskaityti su Paslaugų teikėju per sutarties 7.1.p. numatytą terminą, Paslaugų teikėjas turi teisę be rašytinio įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02% dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-12-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-12-11
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje ir perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas bei kitą pasiūlymų informaciją iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Viešųjų pirkimų įstatymo VII sk.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |