Krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Drulytė
Telefonas:
+370 61640829
El. paštas:
z.drulyte@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788250Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=788250&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50100000
-
Transporto priemonių ir su jomis susijusių įrenginių remonto, priežiūros ir kitos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
AB "Kauno energija" perka turimų krautuvų aptarnavimo, techninės priežiūros ir remonto paslaugas (toliau – Paslaugos). Paslaugos reikalingos užtikrinti saugų ir nepertraukiamą kasdienį krautuvų darbą. Krautuvų pagrindinė funkcija – stumdyti ir krauti biokurą katilinių teritorijose. Išsami informacija pateikiama pikrkimo dokumentuose.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50100000
-
Transporto priemonių ir su jomis susijusių įrenginių remonto, priežiūros ir kitos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas ir Kauno rajonas.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
AB "Kauno enerija" perka turimų krautuvų aptarnavimo, techninės priežiūros ir remonto paslaugas (Paslaugas). Paslaugos reikalingos užtikrinti saugų ir nepertraukiamą kasdienį krautuvų darbą. Krautuvų pagrindinė funkcija – stumdyti ir krauti biokurą katilinių teritorijose.
Esant poreikiui ar būtinybei, Paslaugų tiekėjas organizuoja krautuvų transportavimą į Paslaugų suteikimo vietą (dirbtuves) ir krautuvo grąžinimą į darbo vietą arba suteikia Paslaugas krautuvo darbo vietoje. Paslaugų tiekėjas turi gebėti teikti techninę konsultaciją telefonu arba elektroniniu paštu Perkančiajam subjektui. Išsami informacija pateikiama pirkimo dokumentuose.
Esant poreikiui ar būtinybei, Paslaugų tiekėjas organizuoja krautuvų transportavimą į Paslaugų suteikimo vietą (dirbtuves) ir krautuvo grąžinimą į darbo vietą arba suteikia Paslaugas krautuvo darbo vietoje. Paslaugų tiekėjas turi gebėti teikti techninę konsultaciją telefonu arba elektroniniu paštu Perkančiajam subjektui. Išsami informacija pateikiama pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma 12 mėn. su galimybę sutartį 2 kartus pratęsti 12 mėn. laikotarpiui. Jei nei viena iš šalių likus 30 dienų iki Sutarties galiojimo termino pabaigos raštu nepraneša apie nesutikimą pratęsti Sutarties galiojimo termino, suėjus Sutarties galiojimo terminui, Sutartis automatiškai pratęsiama 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjams taikomi pašalinimo pagrindai. Su pasiūlymu tiekėjas turi pateikti užpildytą EBVPD. Išsami informacija pateikiam pirkimo dokumnetuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
1. Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, Perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 3 000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų) baudą, šiais atvejais:
1.1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
1.2. pripažinus, kad tiekėjas / tiekėjų grupė pateikė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą ir paprašius jo pateikti aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos reikalavimus pagrindžiančius dokumentus, tiekėjas neteikia šių dokumentų;
1.3. laimėjęs Pirkimą tiekėjas / tiekėjų grupė raštu atsisako sudaryti sutartį arba atsisako sudaryti Pirkimo sutartį pagal Pirkimo dokumentuose pateiktas sutarties sąlygas ir (ar) sutarties projektą. Jei iki Perkančiojo subjekto nurodyto laiko tiekėjas nepasirašo sutarties, laikoma, kad jis atsisakė sudaryti sutartį.
1.1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
1.2. pripažinus, kad tiekėjas / tiekėjų grupė pateikė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą ir paprašius jo pateikti aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos reikalavimus pagrindžiančius dokumentus, tiekėjas neteikia šių dokumentų;
1.3. laimėjęs Pirkimą tiekėjas / tiekėjų grupė raštu atsisako sudaryti sutartį arba atsisako sudaryti Pirkimo sutartį pagal Pirkimo dokumentuose pateiktas sutarties sąlygas ir (ar) sutarties projektą. Jei iki Perkančiojo subjekto nurodyto laiko tiekėjas nepasirašo sutarties, laikoma, kad jis atsisakė sudaryti sutartį.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas sumoka Vykdytojui už faktiškai suteiktas Paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų po sąskaitos faktūros gavimo ir perdavimo – priėmimo akto pasirašymo (jeigu Sutarties specialiojoje dalyje numatyta, jog jis pasirašomas). PVM sąskaitas faktūras Vykdytojas privalo pateikti per Sąskaitų administravimo bendrąją informacinę sistemą (toliau – SABIS). Jei PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per SABIS, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per SABIS.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovui laiku nesumokėjus už Paslaugas, Vykdytojas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Užsakovui 0,05 proc. dydžio delsp. nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną. Vykdytojui nesuteikus Paslaugų Sutartyje numatytais terminais ar nepašalinus Paslaugų teikimo trūkumų, Užsakovas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Vykdytojui 0,05 proc. dydžio delsp. už kiekvieną tokio vėlavimo dieną, nuo nesuteiktų ar vėluojamų suteikti Paslaugų kainos su PVM.Vykdytojui vienašališkai nutraukus Sutartį prieš terminą nesant Užsakovo kaltės, Vykdytojas sumoka Užsakovui 10 (dešimties) procentų dydžio baudą nuo Sutarties kainos su PVM. Jei Užsakovas nutraukia Sutarties galiojimą dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas moka Užsakovui 10 (dešimties) procentų dydžio baudą nuo Sutarties kainos su PVM. Šalys pareiškia, kad Sutartyje numatytos netesybos yra teisingos ir laikomos minimaliais neginčijamais Užsakovo nuostoliais, kurių nereikia įrodinėti.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-08
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-08
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |